  • 21. Data: 2005-04-10 03:19:52
    Temat: Re: wojsko
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pajchiw wrote:
    > Ponadto popełnienie błędu w "sztuce" jest w obu przypadkach tak samo
    > prawdopodobne.
    Popełnienie tak, ale wyłapanie juz nie.
    Łatwiej wyłapać błąd, gdy student przyjdzie i powie, że tu jest błąd,
    albo że chce papierek, a nie dostał, niż wyłapanie czegoś co gdzieś
    poszło, a czego oczy studenta nie widziały.

    > Stąd sadzę, ze bardziej atrakcyjna jest jednak wersja tańsza ~50 pełnych
    > dokumentów
    Nie wiem,
    Ale jestem za tym, żeby każdy załatwiał swoje sprawy sam, a nie zeby
    ktoś załatwiał je za niego.

    > Bynajmniej nie mam nic przeciwko dbaniu o własne cztery litery,
    > ale czy przejście się do WKU z robi z chłopca mężczyznę?
    Tak.
    Nauczy go pilnowania swoich spraw w terminie.

    > W okresie szukania na gwałt cięć w budżecie - za które przypominam płacimy
    > ciężką kasę, gdy na wiele rzeczy naprawdę nie ma
    > - to jest dziecinne trzymanie się starych rozwiązań.

    Ile etatów się zredukuje, jak zamiast 50 studentów przyjdzie jeden
    papierek z 50 nazwiskami.
    Dokładnie żaden.
    Po za tym , ja papierek wysłałem pocztą i też wystarczyło, aby nic do
    mnie z WKU nie przyszło.

  • 22. Data: 2005-04-10 05:43:43
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 9 kwi o godzinie 17:26, na pl.soc.prawo, szukajacy napisał(a):

    > niech sie paluja! ja nic nie bede sam z siebie zawozil, wysylal, prosil,
    > okazwyal itp....

    A w czyim leży interesie przedstawienie argumentów żeby armia Cię nie
    powołała do odbycia *zasadniczej służby wojskowej* ?

    > to oni powinni wziasc sie do roboty i zrobic reforme tej
    > ostatniej niedemokratycznej i niewolniczej instytucji w PL.

    I wszelakie instytucje, według Twojej teorii, mają mieć obowiązek
    informowania NA PRZYKŁAD W TYM TYLKO PRZYPADKU, WKU o tym że tY
    studiujusz???
    Pewnie za chwilę osoba która się leczy na jakieś przypadłości, będzie
    chciała zwalić obowiązek informowania WKU o swojej chorobie na przychodnie,
    Fundusz Zdrowia bądź ministerstwo zdrowia.

    > Ps. o tym ze cos takiego trzea robic dowiedzialem sie z reka na sercu
    > dzisiaj!

    Jak zmieniasz np. dowód osobisty, informujesz kogoś? Np. bank w którym
    posiadasz rachunek, ubezpieczyciela, urząd skarbowy?

    Czy, LOGICZNIE myśląc, nie wpadłeś na pomysł że o ISTOTNYCH faktach trzeba
    informować odpowiednie instytucje, mając na uwadze SWÓJ dobrz e pojęty
    interes??

    Gdzie zatraciła się logika w społeczeństwie, zwłaszcza tym młodym.... chyba
    prócz spłodzenia dzieci, ich rodzice niczego im nie przekazują :(( -
    tragiczne i żałosne....

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 23. Data: 2005-04-10 13:26:30
    Od: "Pajchiw" <p...@p...home.pl>

> [...]
    > że chce papierek, a nie dostał, niż wyłapanie czegoś co gdzieś poszło, a

    Ależ tu nie ma żadnych skomplikowanych danych.
    Lista osobowa ludzi + ich nie wiem PESEl/nr książeczki wojskowej
    i po sprawie.
    Jak bedzie błąd wystarczy telefon.

    > Nie wiem,
    > Ale jestem za tym, żeby każdy załatwiał swoje sprawy sam, a nie zeby ktoś
    > załatwiał je za niego.

    Ja też.
    Ale nie w momencie, gdy można to zrobić lepiej/taniej.

    > Tak.
    > Nauczy go pilnowania swoich spraw w terminie.

    Bardzo ciekawa teoria.

    > Ile etatów się zredukuje, jak zamiast 50 studentów przyjdzie jeden
    > papierek z 50 nazwiskami.
    > Dokładnie żaden.

    Chyba żartujesz. Do prowadzenia ewidencji
    jest zatrudniona z reguły specjalna, oddzielna osoba.
    Etaty zwolnią się więc o ilość równą ilosci ludzi obsługujących.

    > Po za tym , ja papierek wysłałem pocztą i też wystarczyło, aby nic do mnie
    > z WKU nie przyszło.

    No widzisz - Ty miałeś w miarę rozsądnych ludzi w swoim WKU,
    u mnie takich nie ma.

    Pzdr.:
    Pajchiw

  • 24. Data: 2005-04-10 13:36:59
    Od: "Pajchiw" <p...@p...home.pl>

    > Student nie potrafi czytać? Nie może stwierdzić od razu na miejscu, że
    > zaświadczenie jest źle wypełnione?

    Jasne, że może ale to uruchamia procedury załatwiania tego dokumentu od
    nowa.
    Uczelnie bardzo tego pilnują w związku z oszustwami.

    > "troszkę" więcej - ZTCW obowiązuje podział powiatowy.

    No cóż - nie wiedziałem.
    Aczkolwiek - w praktyce - przypuszczam, że i tak wiecej ich nie będzie
    ze względu na powtarzalność powiatów.
    Zresztą - nie upieram się przy tej formie (to tylko propozycja)
    może być na przyklad:
    -przesłanie listy na pocztę e-mail
    -udostepnienie aktualnej listy na serwerze uczelni.
    itd.

    > Raz? Aż taki kłopot? Chyba zartujesz. A wdrażanie specjalnych procedur, bo
    > dzieciom nie chce się przejść raz w jedno miejsce uważam za naduzywanie
    > "opiekuńczości" państwa i nadwyrężanie moich podatków.

    Ja nie mówię o kłopocie. Ja mówię o ekonomice.
    W/w rozwiązania nie wymagają specjalnych procedur.
    I WKU i uczelnie mają już dostęp do Sieci, potrafią sporządzić listy
    w formie odręcznej i elektronicznej.
    Najwyżej wypiją jedną w roku kawę mniej.
    Na WKU byłem trzykrotnie i za każdym razem przebywał tam inny oficer,
    a i tak papierkami zajmowała się jakaś kobitka.

    Pzdr.:
    Pajchiw

  • 25. Data: 2005-04-10 13:55:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pajchiw wrote:

    > Ależ tu nie ma żadnych skomplikowanych danych.
    > Lista osobowa ludzi + ich nie wiem PESEl/nr książeczki wojskowej
    > i po sprawie.
    > Jak bedzie błąd wystarczy telefon.

    Jak pójdzie nie do tego wku co trzeba, albo list w ogóle nie dojdzie bo
    zginął, to do kogo wtedy będziesz miał pretensje.
    I ten telefon, to kto do kogo ma dzwonić?

    > Ja też.
    > Ale nie w momencie, gdy można to zrobić lepiej/taniej.

    Nie wiem, czy to jest lepiej.
    Ja tam wolę swoje sprawy załątwiać sam. Niani nie potrzebuje.

    > Chyba żartujesz. Do prowadzenia ewidencji
    > jest zatrudniona z reguły specjalna, oddzielna osoba.
    > Etaty zwolnią się więc o ilość równą ilosci ludzi obsługujących.

    A te listy co do WKU wyślesz to się same do teczek delikwentów wpiszą?
    Nic się nie zmieni, a na dodatek będzie problem, że lista jest jedna, a
    teczek 50. i jak tu teraz wrzucić do tej teczki dokument będący podstawą
    odroczenia. Ksero całej listy, no i gdzie trzymać tą listę w oryginale,
    której jest sztuk jeden.
    Do bani z takim upraszczaniem.

    > No widzisz - Ty miałeś w miarę rozsądnych ludzi w swoim WKU,
    > u mnie takich nie ma.

    nie wiem czy rozsądnych, trochę się z nimi na paragrafy pokłóciłem
    docierając dosyć wysoko z odwołaniami

    a jak się raz do roku przejdziesz to ci sie nic nie stanie.

  • 26. Data: 2005-04-10 14:00:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pajchiw wrote:

    > Jasne, że może ale to uruchamia procedury załatwiania tego dokumentu od
    > nowa.
    A jak pójdzie z błedem na liście, to student nie będzie widział i nie
    będzie pani w dziekanacie tyłka zawracał.
    Pani w dziekanacie swoje zrobiła, a ze student dostanie w d... od wku to
    juz nie jest jej problem.

    > Uczelnie bardzo tego pilnują w związku z oszustwami.
    Co pilnują?
    Niczego nie pilnują, drukują kartkę idą po podpis do dziekana i dają
    studentowi do ręki.
    Koniec załatwiania.

> [...]
    > może być na przyklad:
    > -przesłanie listy na pocztę e-mail
    > -udostepnienie aktualnej listy na serwerze uczelni.
    Eee, to ja już za unowocześnianie dziękuję bardzo.

  • 27. Data: 2005-04-11 08:35:25
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl>

    szukajacy napisał(a):
    > niech sie paluja! ja nic nie bede sam z siebie zawozil, wysylal, prosil,
    > okazwyal itp....to oni powinni wziasc sie do roboty i zrobic reforme tej
    > ostatniej niedemokratycznej i niewolniczej instytucji w PL.

    Nie bedziesz? To w kamasze ;)

  • 28. Data: 2005-04-11 09:50:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A Ty studiowałes kiedyś na prawdziwej uczelni, a nie w wyzszej szkole
    > marketingu i czegoś tam jeszcze??

    nie wiem czym jest Twoim zdaniem prawdziwa uczelnia, UG tez nie przesyla o
    rozpoczeciu tylko o zakonczeniu.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...