  • 1. Data: 2008-12-18 23:05:20
    Temat: wniosek o uzasadninie wyroku składa obrońca czy oskarżony?
    Od: i...@g...com

    Czy wniosek o uzasadnienie wyroku (sprawa o pomówienie) może złożyć
    oskarżony gdy w sprawie jest ustanowiony obrońca czy tylko obrońca
    może złożyć takie pismo?

    podobnie pytanie dotyczy apelacji gdy w sprawie jest ustanowiony
    obrońca, czy tylko adwokat może wówczas złożyc apelację czy także
    oskarżony może złożyć apelację? Czy może być równocześnie apelacja
    napisana przez obrońcę i druga apelacja napisana przez oskarżonego?

  • 2. Data: 2008-12-21 00:14:13
    Od: i...@g...com

    On 19 Gru, 00:05, i...@g...com wrote:
> [...]
    > oskarżony może złożyć apelację? Czy może być równocześnie apelacja
    > napisana przez obrońcę i druga apelacja napisana przez oskarżonego?

    pytanie stąd, że obrońca (aplikant) twierdzi, że apelację może wnieść
    tylko adwokat skoro jest ustanowiony, a nie oskarzony - dla mnie to
    troche dziwne podejśćie. Ale skoro... to może i o uzasadnienie wyroku
    także tylko obrońca może wnosić (a nie oskarżony)?

  • 3. Data: 2008-12-23 14:53:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    i...@g...com pisze:

> [...]
    > oskarżony może złożyć apelację? Czy może być równocześnie apelacja
    > napisana przez obrońcę i druga apelacja napisana przez oskarżonego?

    I oskarżony i obrońca.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 4. Data: 2008-12-23 14:54:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    i...@g...com pisze:

    > pytanie stąd, że obrońca (aplikant) twierdzi, że apelację może wnieść
    > tylko adwokat skoro jest ustanowiony, a nie oskarzony

    Poziom uczelni prawniczych się zmniejsza.

  • 5. Data: 2009-01-03 17:04:55
    Od: i...@g...com

    On 23 Gru 2008, 15:53, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > I oskarżony i obrońca.
    >
    > --
    > @2008 Johnson
    > Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

    Dzięki

    to znaczy, że obaj muszą być podpisani na apelacji, czy może być albo
    oskarżony, albo obrońca?

    I czy oskarżony może złożyć swoją "apelację" i obrońca swoją?

  • 6. Data: 2009-01-03 17:14:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <i...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > I oskarżony i obrońca.

    Jeszcze zalezy czy nie zachodzi przymus adwokacki.

    >to znaczy, że obaj muszą być podpisani na apelacji, czy może być albo
    oskarżony, albo obrońca?

    Jesli nei ma przymusu adwokackiego, to jeden lub drugi, raczej nie
    praktykuje sie, by obaj.

    >I czy oskarżony może złożyć swoją "apelację" i obrońca swoją?

    Nie ma przeciwwskazan, o ile tylko nie ma przymusu adwokackiego w sprawie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-01-03 17:39:08
    Od: i...@g...com

    On 3 Sty, 18:14, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > praktykuje sie, by obaj.

    > Nie ma przeciwwskazan, o ile tylko nie ma przymusu adwokackiego w sprawie

    Dziękuję za wyjaśnienie
    Sprawa o pomówienie przed Sądem Rejonowym, adwokat jest z urzędu
    (aplikantów wielu...).
    o sprawie sobie przypominali w dniu sprawy, dlatego wolałbym
    sporządzić własna apelację niż konsultować i negocjować wygląd
    apelacji z aplikantem.
    Jednak gdy również obrońca złoży apelację to powinno być lepiej.

    w każdym razie złożyłem wniosek o uzasadnienie niezależnie od tego że
    miał to zrobic obrońca.