  • 1. Data: 2007-05-14 18:30:48
    Temat: wniosek o odroczenie sluzby wojskowej - nie za pozno?
    Od: "pfff" <p...@g...pl>

    chcialbym sie dowiedziec czy nie jest za pozno na skladanie wniosku o
    odroczenie sluzby wojskowej powolujac sie na wazne sprawy rodzinne badz
    osobiste w sytuacji gdy mam juz wyznaczony termin zgloszenia sie do WKU w celu
    powolania do czynnej sluzby wojskowej na termin za tydzien?
    odroczenie zglosze tak czy siak, ale chcialbym juz teraz wiedziec jaki moze
    ono przyniesc skutek.

  • 2. Data: 2007-05-14 18:59:09
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.05.2007 pfff <p...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > powolania do czynnej sluzby wojskowej na termin za tydzien?
    > odroczenie zglosze tak czy siak, ale chcialbym juz teraz wiedziec jaki moze

    Możesz zgłaszać dopóki nie podpiszesz 'biletu', czyli karty powołania. A
    zapewne to wezwanie to tylko tak jest napisane, a tak naprawdę to chcą
    tylko sprawdzić, jaki jest Twój obecny status. To pierwsze wezwanie od
    jakiegoś czasu, prawda?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/