  • 11. Data: 2006-09-03 20:23:56
    Temat: Re: wniosek kredytowy
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tiger [Sun, 3 Sep 2006 10:02:20 +0200]:

    > Juz jakis czas nosze sie z zamiarem uruchomienia serwisu,
    > demaskujacego klamstwo reklamowe i ofertowe we wszelkich
    > jego przejawach.

    Masz moje pełne poparcie i w razie potrzeby współpracę.
    Sama się ostatnio narżnęłam na te pożyczki 'od ręki' co
    to wchodzisz do banku i wychodzisz z gotówką. Wyszło mi,
    że żeby załatwić wszystko za jedną wizytą, trzebaby tam
    chyba ze śpiworem i prowiantem wpaść. Tak na min. 3 dni.

    Przeleciałam przez wszystkie banki, które znalazłam w ZG.
    W ciągu mniej niż 2 dni nigdzie się nie dało, mimo pełnego
    pakietu potrzebnych dokumentów. Tzn., papierów się nikt
    nie czepiał - po prostu "nie byli w stanie".

    Kira