  • 1. Data: 2006-07-27 07:46:49
    Temat: wniosek do KRS-u, POMOCY !!!!
    Od: k...@p...onet.pl

    witam,
    chcialbym sie upewnic czy dobrze wypelniam wniosek do KRS-u z30 (jest
    to wniosek o zmiane wpisu w Krajowym Rejestrze Sadowym i
    przedlozenie sprawozdania finansowego). W jednej z rubryk mam wpisac -
    B.3 DANE PELNOMOCNIKA PROCESOWEGO. Czy wystarczy wiec, ze wpisze
    dane jednego z czlonków zarzadu (jest to spolka zoo)??

    pozdrawiam Kacper

    ps. i prosze o szybka odpowiedz, bo mnie boss zabije :)

  • 2. Data: 2006-07-27 08:25:13
    Temat: Re: wniosek do KRS-u, POMOCY !!!!
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Uzytkownik <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    A po co chcesz cos tam wpisywac?

  • 3. Data: 2006-07-27 08:35:45
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

[...]

    czlonek zarzadu nie jest pelnomocnikiem. Jezeli podmiot nie ma pelnomocnika
    procesowego dziala przez zarzad. W takim przypadku rubryke wykresl.