  • 1. Data: 2006-02-09 13:57:55
    Temat: własna działalność/umowa o pracę a urlop
    Od: "miki" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanie do grupowiczów.
    Ostatnio zmieniłem forme zatrudnienia na umowę o pracę. Wcześniej prowadziłem
    własną działalność gospodarczą ( kontrakt managerski ), oczywiście płacąc
    podatki, zusy itp.
    Przy podpisywaniu umowy o prace okazało się ,że ten przepracowany czas nijak mi
    sie nie liczy. Chodzi mi głównie o urlop. Przecież normalnie pracowałem,
    odprowadzałem składki zus, a teraz staż pracy mam zerowy. Czy ktoś się
    orientuje czy to jest ok, gdzie ew. mogę znaleść info/wykładnie prawną.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-09 14:07:11
    Temat: Re: własna działalność/umowa o pracę a urlop
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    miki wrote:

> [...]
    > odprowadzałem składki zus, a teraz staż pracy mam zerowy. Czy ktoś
    > się orientuje czy to jest ok, gdzie ew. mogę znaleść info/wykładnie

    Mają rację. Nie pracowałeś. Prowadziłeś działalność gospodarczą. Jeśli
    chcesz wiedzieć co to jest praca i umowa o pracę, to polecam lekturę
    Kodeksu Pracy.

  • 3. Data: 2006-02-09 21:22:12
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]

    Nawet zawodowki nie skonczyles?
    Jesli nigdy nie byles zatrudniony na umowe o prace to tlko liczy Ci sie to
    co ze szkoly.
    Jesli skonczyles studia, to 8 lat

    Pozdrawiam
    SDD