  • 1. Data: 2007-03-07 07:59:37
    Temat: wku:skonczone28 lat, skonczone studia - czy przeniosa do rezerwy?
    Od: "LK" <l...@a...pl>

    skonczylem 28lat, skonczylem studia (inzynierskie), wku od bodaj 5 lat o
    mnie zupelnie zapomnialo - nic nie wysylaja
    teraz chce otrzymac kredyt hipoteczny no i potrzebuje uregulowany stosunek
    do sluzby wojskowej.
    Ale troche obawiam sie pojsc do WKU bo oni zaraz zapytaja jak nazwisko,
    adres - i nie wiem czy za raz nie wrecza mi biletu....

    POzdr.

  • 2. Data: 2007-03-07 08:07:38
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    LK napisał(a):
> [...]
    > Ale troche obawiam sie pojsc do WKU bo oni zaraz zapytaja jak nazwisko,
    > adres - i nie wiem czy za raz nie wrecza mi biletu....

    Może napisz KIEDY DOKŁADNIE skończyłeś te 28 lat.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 3. Data: 2007-03-07 08:19:24
    Od: "LK" <l...@a...pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@i...net> napisał w
    wiadomości news:eslrse$jh0$1@news.onet.pl...

    > Może napisz KIEDY DOKŁADNIE skończyłeś te 28 lat.

    W styczniu tego roku.

  • 4. Data: 2007-03-07 08:38:55
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    LK napisał(a):

    > W styczniu tego roku.

    Od pierwszego stycznia 2007 r. nie obowiązuje już górna granica wieku w
    postaci 28 roku życia. Idziesz normalnie do woja jak każdy, kto skończył
    studia.

    Kaczor

  • 5. Data: 2007-03-07 09:51:09
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@i...net> napisał w
    wiadomości news:esltn2$p5p$1@news.onet.pl...

    > Od pierwszego stycznia 2007 r. nie obowiązuje już górna granica wieku w
    > postaci 28 roku życia. Idziesz normalnie do woja jak każdy, kto skończył
    > studia.

    Owszem obowiązuje, ale jest ona ustawiona tak koło 50tki :)

    Ale spoko jescze poczekaj 22 latak i bierz kredyt. ;)

    A tak na serio. To jedyny sposób to złosić się do WKU celem uregulowania.
    Wielce prawdopodobne ze cie niechą. A jesli mieli by cie chciec a ty nie
    chcesz no to zbadaj się czy sie nadajesz jeszcze. Kategoria zdrowia to cos
    co moze sie zmienic.

    A.

  • 6. Data: 2007-03-07 10:23:00
    Od: "LK" <l...@a...pl>

    > Od pierwszego stycznia 2007 r. nie obowiązuje już górna granica wieku w
    > postaci 28 roku życia. Idziesz normalnie do woja jak każdy, kto skończył
    > studia.

    Czyli jak jestem zdrowy, mam np 45 lat, kupe dzieci, wypasiony brzuszek i
    moga mnie do woja wziasc...?
    Przeciez to absurd...

  • 7. Data: 2007-03-07 10:30:38
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    LK napisał(a):

    > Czyli jak jestem zdrowy, mam np 45 lat, kupe dzieci, wypasiony brzuszek i
    > moga mnie do woja wziasc...?
    > Przeciez to absurd...

    W/g przepisów - owszem :>

    Kaczor

  • 8. Data: 2007-03-07 11:06:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    LK napisał(a):

    > Czyli jak jestem zdrowy, mam np 45 lat, kupe dzieci, wypasiony brzuszek i
    > moga mnie do woja wziasc...?

    Teoretycznie tak.

    > Przeciez to absurd...

    Cały pobór to jeden wielki absurd.

    I skurwysyństwo (za przeproszeniem).

  • 9. Data: 2007-03-07 11:23:09
    Od: "b." <skasuj.to,i.tamto.artur.bukowski@gmail.com.a.z.tym.wiadomo.co.zrobic.pl>

    zadzwon do Rzecznika MONu, albo do lokalnego WKU. dowiesz sie najlepiej co
    mozesz zrobic. Radze MONu. Tam nawet jak podasz nazwisko to nic z tego, bo
    nie rejestrują z kim rozmawiali.

    ja raz dzwoniłem. bardzo mili są : )
    chociaz mowia "przykro mi, nic nie mozna zrobic" :)
    b.

  • 10. Data: 2007-03-07 12:41:28
    Od: "kravietz" <p...@n...hush.com>

    On 7 Mar, 08:59, "LK" <l...@a...pl> wrote

> [...]
    > Ale troche obawiam sie pojsc do WKU bo oni zaraz zapytaja jak nazwisko,
    > adres - i nie wiem czy za raz nie wrecza mi biletu....

    Przede wszystkim nie masz się czego obawiać. Spokojnie zadzwoń do WKU.
    Opisz swoją sytuację i spytaj co można z tym zrobić. Nikt Cię nie
    będzie pytać o nazwisko. Ja miałem podobną sytuację i po prostu
    poszedłem i wbili mi przeniesienie do rezerwy. Teraz już nie ma takich
    łapanek z biletami jak kiedyś, zwłaszcza na absolwentów, zadzwonić
    możesz spokojnie.

    --
    Poradnik: szyfrowanie poczty pod Windows - OpenPGP i GnuPG
    http://ipsec.pl/podpis/poradnik-szyfrowanie-poczty-p