  • 11. Data: 2009-03-11 11:40:22
    Temat: Re: wirtualnyburdel a par212KK
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek Lipski wrote:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przede wszystkim jest to wprowadzanie w błąd, bo sejm jest niestety
    > jak najbardziej realny, a nie wirtualny...

    no właśnie to jest niestety realny burdel

  • 12. Data: 2009-03-11 13:54:17
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > no właśnie to jest niestety realny burdel

    Nie chciałem tego pisać wprost :)))

    Pozdrawiam Przemek

  • 13. Data: 2009-03-11 14:41:28
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> pisze:

    > Nie chciałem tego pisać wprost :)))
    >
    > Pozdrawiam Przemek

    Wiedziałeś jak perfidnie napisać tak by cię inni wyręczyli? :-)
    W sposób oczywisty *podżegałeś*! ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    W przedpieklu nie powołuj się jeszcze na szatana.