  • 51. Data: 2011-03-04 07:35:08
    Temat: Re: wirtualna zdrada
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2011 23:17, KRZYZAK pisze:

    > Nie dotyczy.

    Dotyczy.

    > Czesc dotyczaca podsluchu mowi o informacji, do ktorej ktos
    > nie jest uprawniony.
    > A kazdy ma prawo wiedziec co sie dzieje w jego mieszkaniu.

    Nie masz prawa podglądać innych lokatorów. KROPKA.

    Swojego psa możesz monitorować - ale nie żonę.

  • 52. Data: 2011-03-04 08:01:57
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 08:35:08 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > Nie masz prawa podglądać innych lokatorów. KROPKA.

    Niestety, to jest tylko Twoje zdanie. Bez umocowania w prawie.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 53. Data: 2011-03-04 08:06:10
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2011 09:01, KRZYZAK pisze:

    > Niestety, to jest tylko Twoje zdanie. Bez umocowania w prawie.

    Bredzisz.

    Jeśli instalujesz podgląd mieszkania bez informowania lokatorów o tym
    podglądzie to oczywiste jest, że podgląd instalujesz w celu szpiegowania
    lokatorów - a nie pilnowania mieszkania. Kryminał.

  • 54. Data: 2011-03-04 08:17:57
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 09:06:10 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > Jeśli instalujesz podgląd mieszkania bez informowania lokatorów o tym
    > podglądzie to oczywiste jest, że podgląd instalujesz w celu szpiegowania
    > lokatorów - a nie pilnowania mieszkania. Kryminał.

    Wlasciciel i uzytkownik mieszkania moze sobie instalowac co chce, o ile to
    nie jest zabronione. A nie jest. Nie ma przepisu, ktory zabrania
    instalowania kamer we wlasnym mieszkaniu i nie ma przepisu nakazujacego
    informowania o tym kogokolwiek.
    Zreszta informowanie podwazaloby cel takiej instalacji - ciezko byloby
    wtedy wykryc leniwa opiekunke do dziecka, albo puszczalska zone.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 55. Data: 2011-03-04 08:22:09
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2011 09:17, KRZYZAK pisze:

> [...]
    > nie jest zabronione. A nie jest. Nie ma przepisu, ktory zabrania
    > instalowania kamer we wlasnym mieszkaniu i nie ma przepisu nakazujacego

    Jest, tylko uparcie go ignorujesz i udajesz, że nie dotyczy podglądania żon.

    > Zreszta informowanie podwazaloby cel takiej instalacji - ciezko byloby
    > wtedy wykryc leniwa opiekunke do dziecka, albo puszczalska zone.

    No to co? Nie wolno ci popełniać przestępstwa tylko dlatego, że coś ci
    ułatwia.

  • 56. Data: 2011-03-04 08:36:11
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 09:22:09 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > Jest, tylko uparcie go ignorujesz i udajesz, że nie dotyczy podglądania żon.

    Juz pisalem, ze przepis dotyczy informacji, do ktorej ktos nie jest
    uprawniony. Czyli gdyby poznal przez to tresc rozmowy, czy innej
    korespondencji, to byloby to nielegalne. Ale nie poznal.
    Skoki w bok nie sa dobrem chronionym prawem - wrecz przeciwnie:)

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 57. Data: 2011-03-04 08:51:08
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2011 09:36, KRZYZAK pisze:

    > Juz pisalem, ze przepis dotyczy informacji, do ktorej ktos nie jest
    > uprawniony. Czyli gdyby poznal przez to tresc rozmowy, czy innej
    > korespondencji, to byloby to nielegalne. Ale nie poznal.

    To, co w danej chwili ktoś robi to też informacja. I jeśli ten ktoś nie
    robi tego w miejscu publicznym lub w zasięgu znanego mu podglądu - nikt
    inny nie jest uprawniony do uzyskania takiej informacji.

    > Skoki w bok nie sa dobrem chronionym prawem - wrecz przeciwnie:)

    Podobnie jak np. handel narkotykami. Ale jeśli nielegalnym podsłuchem
    taką aferę wykryjesz, to i tak grozi ci odsiadka za podsłuch.

  • 58. Data: 2011-03-04 09:02:16
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 09:51:08 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > To, co w danej chwili ktoś robi to też informacja. I jeśli ten ktoś nie
    > robi tego w miejscu publicznym lub w zasięgu znanego mu podglądu - nikt
    > inny nie jest uprawniony do uzyskania takiej informacji.

    Bzdura. Kazdy jest uprawniony do kazdej informacji, o ile prawo takiej
    informacji nie chroni. A skokow w bok nie chroni. I to by bylo na tyle...

    > Podobnie jak np. handel narkotykami. Ale jeśli nielegalnym podsłuchem
    > taką aferę wykryjesz, to i tak grozi ci odsiadka za podsłuch.

    Tylko dlatego, ze prawo chroni tajemnice korespondencji.
    Druga sprawa, ze nawet w takim przypadku odsiadka nie grozi - interes
    spoleczny i stan wyzszej koniecznosci.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 59. Data: 2011-03-04 09:39:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-03-04 09:36, KRZYZAK pisze:
    > Juz pisalem, ze przepis dotyczy informacji, do ktorej ktos nie jest
    > uprawniony. Czyli gdyby poznal przez to tresc rozmowy, czy innej
    > korespondencji, to byloby to nielegalne. Ale nie poznal.

    Jak nie poznała skoro nagrał ją podczas takiej rozmowy.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 60. Data: 2011-03-04 11:22:50
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2011 10:02, KRZYZAK pisze:

    > Bzdura. Kazdy jest uprawniony do kazdej informacji, o ile prawo takiej
    > informacji nie chroni. A skokow w bok nie chroni. I to by bylo na tyle...

    Aha. Czyli mogę siebie podsłuchiwać, podglądać, szperać w twoich
    pamiętnikach, notatkach i dokumentach. Fajnie. Przyda się.

    > Tylko dlatego, ze prawo chroni tajemnice korespondencji.
    > Druga sprawa, ze nawet w takim przypadku odsiadka nie grozi - interes
    > spoleczny i stan wyzszej koniecznosci.

    Grozi. Sąd może ewentualnie okazać łaskę, ale nie musi.

    Podobnie jak w przypadku zabicia kogoś.