  • 1. Data: 2003-10-24 20:07:54
    Temat: windykacja zaleglsci za tel po 3 latach.
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl>

    Witam, wlasnie dostalem pismo z firmy windykacyjnej ze mam do zaplaty ok
    350pln w tym wiekszosc to koszty i odsetki za niezaplacone czesci faktur z
    2000roku. Bardzo sie zdziwilem bo do tej pory byla cisza, zadnych pism. W
    2000r rzeczywiscie nie placilem dostalem wyrok i zaplacilem ale wynika z
    tego ze zostalo to inaczej zaksiegowane i cos zostalo o czym mnie nie
    poinformowano tylko sobie roslo przez 3 lata a pozniej sprzedano dlug firmie
    windykacyjnej.
    Pytanie: ile czasu moze mnie scigac ta firma , kiedy ulega to umozeniu bo
    juz mija 3 lata. Telefon za ktory sa te faktury figurowal jako prywatny.
    Zadzwonilem do dzialu windykacji i dowiedzialem sie, ze jak nie zaplace za
    kilka dni to bede mial wtedy bardzo duzo do placenia. Co bedzie wtedy jak
    nie zaplace ?
    Pozdrawiam i prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2003-10-25 23:06:57
    Temat: Re: windykacja zaleglsci za tel po 3 latach.
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Rozumiem, że chodzi o kwotę nie objętą tamtym wyrokiem? Tzn. wnieśli oni o
    zasądzenie mniejszej kwoty, niz powinni? Jeśli tak, to niech spływają -
    przedawnienie wynosi w tym wypadku 2 lata (pr. tlekom.).

    Depi.

  • 3. Data: 2003-10-26 13:49:43
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl>

    "Marcin Olender" <d...@g...pl> wrote in message
    > Rozumiem, że chodzi o kwotę nie objętą tamtym wyrokiem? Tzn. wnieśli oni o
    > zasądzenie mniejszej kwoty, niz powinni? Jeśli tak, to niech spływają -
    > przedawnienie wynosi w tym wypadku 2 lata (pr. tlekom.).

    -------------
    chodzi o kwote objeta wyrokiem, placilem z opoznieniem kase ale oni inaczej
    ja zaksiegowali zaczynajac od njstarszych faktur plus odsetki i zabraklo na
    pokrycie calego zadluzenia, tpsa rozwiazalo ze mna umowe na ten tel, ale
    podobno powinienem sie upomniec o pismo ze nic juz nie zalegam, nie zrobilem
    tego a oni teraz sprzedali to intriu po ok 3 latach i doliczyli drugie tyle
    odsetek. Dowiedzialem sie o tym teraz gdy dostalem pismo od intriu, wiem ze
    zrobilem blad dzwoniac tam, bo nagrywaja rozmowy, tylko ze nie przyznalem im
    racji i powiedzialem ze to chamstwo

  • 4. Data: 2003-10-27 21:10:03
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    inaczej
    > ja zaksiegowali zaczynajac od njstarszych faktur plus odsetki

    Wiesz - co i jak oni księgują nie powinno być Twoim zmartwieniem. Jeśli
    zapłaciłeś sumę, która została zasądzona wyrokiem i bez opóźnień, to jesteś
    czysty. jeśli nie, to nie ma rady - oni mają rację, obawiam się.

    > pokrycie calego zadluzenia, tpsa rozwiazalo ze mna umowe na ten tel, ale
    > podobno powinienem sie upomniec o pismo ze nic juz nie zalegam,

    To byłoby miłe, ale nie konieczne. W razie procesu możesz tego dowdzić w
    inny sposób - przedstawiając kwitki chociażby.

    > nie zrobilem
    > tego a oni teraz sprzedali to intriu po ok 3 latach i doliczyli drugie
    tyle
    > odsetek.

    Drugie tyle? Hmm.. Warto by sprawdzić, czy niepolecieli sobie jakoś z tymi
    kosztami. Nie mają prawa obciążać Cie jakimiś dodatkowymi opłatami. Intrum
    czy jak im tam to nie komornik.

    > Dowiedzialem sie o tym teraz gdy dostalem pismo od intriu, wiem ze
    > zrobilem blad dzwoniac tam, bo nagrywaja rozmowy, tylko ze nie przyznalem
    im
    > racji i powiedzialem ze to chamstwo

    Ostrzeż ich nastepnym razem, że podasz ich do sądu o naruszenie dóbr
    osobistych i żeby zniszczyli nagrania z Twoją osobą :-)

    Depi.