  • 11. Data: 2009-05-28 08:02:03
    Temat: Re: windykacja multibank, troche inaczej
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Dawno temu, mialem u nich rachunek studencki, "costam26" Skonczylem 26
    > lat, dostalem pismo z propozycja zmiany rachunku na jakis inny -
    > platny, wiec wybralem sie do oddzailu, aby go zamknac. Mialem debet
    > na karcie 50zł, ktory w oddziale splacilem i zamknalem rachunek. Pani
    > powiedziala, ze wszystko ok, wiec o temacie zapomnialem. Po 2 latach,
    > BOK do mnie zadzwonil z informacja, ze mam zaleglosci. Czy ja musze im
    > to zaplacic? Przeciez
    > zamknalem ten rachunek,

    Debet na karcie, czyli chyba byłeś w posiadaniu karty kredytowej z jej
    rachunkiem kredytowym, a oprócz tego miałeś chyba zwykłe konto
    oszczędnościowe być może z kartą debetową, na której, pomimo nazwy, debetu
    zrobić nie sposób, gdyż byłby on z automatu rozliczony w rachunku
    oszczędnościowym i tam powstałby debet.
    Albo coś pokręciłeś, albo ja, albo rachunek zamykałeś, ale nie ten, z
    którego cię dzisiaj ścigają. Diabeł tkwi w szczegółach i nie ma miejsca na
    chyba, czy może. Musisz się w banku zorientować. Gdybać można, bo mogłeś
    wypowiedzieć rachunek kredytowy, umowę samej karty, umowę kredytu
    odnawialnego i..... kto wie co jeszcze, a to tylko gdybania, tymczasem
    liczą się tylko fakty. Bez pofatygowania się do banku ich nie poznasz.