  • 1. Data: 2011-02-18 12:01:35
    Temat: windykacja dlugu o wartosci 4 groszy
    Od: "DysoN" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    na skutek pewnych operacji bankowych przy zamykaniu karty kredytowej
    (oszczedze Wam opowiesci o odsetkach od odsetek od odestek itp) wyszlo ze mam
    zaplacic bankowi 4 grosze jakiegos dlugu ktory ich system wyliczyl. Jako ze
    spedzalem sporo czasu telefonicznie wyjasniajac (i splacajac) piecio czy
    dwuzlotowe kwoty w ponad pol roku po oficjalnym zamknieciu karty kolejne
    zadanie splaty tej smiesznej kwoty ktore nadeslano mi poczta zirytowalo mnie
    bardzo i postanowilem nie splacac tego. Pol roku byl spokoj a potem zaczely do
    mnie przychodzic smsy od frmy windykacyjnej, jakies automaty do mnie dzwonia i
    wzywaja do skontaktowania sie w "pilnej sprawie finansowej" itp.

    Nie zaplacilem tego i nie zamierzam ale chcialbym byc swiadom jak ta sytuacja
    moze sie rozwijac w przyszlosci :) Czy firma windykacyjna np do tych 4 groszy
    nie doliczy sobie np za rok 100 zl oplaty tytulem obslugi dlugu czy np
    wyslania napomnienia i zadac splaty 100 zl i 4 groszy? Czy za te 4 grosze ktos
    moze mnie umiescic w rejsestrze dlugow ? Banki takze wymieniaja informacjie o
    klientach miedzy soba, czy te 4 grosze moga mnie np oflagowac jako klienta
    niesplacajacego dlugow czy cos podobnego ? :)
    Znam przypadek ze znajomy nie mogl dostac kredytu bo jakis bank twierdzil ze
    zalega gdzies 20 zł o czym on nie mial pojecia nawet.

  • 2. Data: 2011-02-18 12:13:00
    Temat: Re: windykacja dlugu o wartosci 4 groszy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DysoN" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > ze
    > zalega gdzies 20 zł o czym on nie mial pojecia nawet.

    Oczywiście, że mogą tych 4gr dochodzić. Wydaje mi się jednak, że teraz
    mógłbyś je zapłacić. Już wystarczająco sobie z tego zakpiłeś :-) Też miałem
    taką sytuację przy likwidowaniu kredytowej, że zniknęła z serwisu więc
    zasadniczo nie było jak jej uzupełnić ani zobaczyć, że taki grosozwy dług
    został. Argumentowali, że mogę telefonicznie, tylko, że ja nie po to
    korzystałem z konta wirtualnego by wykonywać telefony, więc ostatecznie
    reklamowałem z pozytywnym skutkiem, ale ile się nafilozofowali nad prostą w
    sumie kwestią.

  • 3. Data: 2011-02-18 15:31:40
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    W dniu 2011-02-18 13:01, DysoN pisze:

    Zapłać im 5 groszy a potem naliczaj im odsetki od nadpłaty.

    Czesławek

  • 4. Data: 2011-02-18 18:30:18
    Od: wScieklY ZdziCh <w...@s...com>

> [...]
    > Znam przypadek ze znajomy nie mogl dostac kredytu bo jakis bank twierdzil ze
    > zalega gdzies 20 zł o czym on nie mial pojecia nawet.

    Zaplac te 4 grosze i sprawdz czy nie umiescili cie w biku jako zly
    dluznik bo czesto to robia.

    Mialem podobna przygode i juz nigdy nie wezme KK bo i na chuj mi to.

    Jedyna jaka mam to przedplacona KK WBK do platnosci za bilety w necie i
    tylko do tego.

    KK biora albo idioci albo frajerzy albo debilni jankesi.

  • 5. Data: 2011-02-18 21:51:39
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "wScieklY ZdziCh" <w...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko do tego.
    >
    > KK biora albo idioci albo frajerzy albo debilni jankesi.

    WIEC I TY