  • 1. Data: 2005-07-05 13:24:52
    Temat: windykacja
    Od: "dwaka" <b...@i...pl>

    Dostałem od KRUKa wezwanie do zapłaty (windykacja) kwoty 42,80 zł + odsetki
    63,48 zł naliczone od dnia 17.04 1998 r z tytułu niezapłaconego abonamentu
    Canal+ Cyfrowy. Jeżeli zapłacę do 7.07.br to mi darują odsetki.
    Ale zastanawia mnie (umowa została rozwiązana z Canal+ w 1998 r) czy sprawa
    nie jest przedawniona choć nie kwestionuję , że być może nie zapłaciłem tego
    ale nie monitowali przez tyle czasu. Jak jest ze sprawą przedawnienia ?
    Pozdrawiam dwaKa

  • 2. Data: 2005-07-05 13:38:52
    Temat: Re: windykacja
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "dwaka" <b...@i...pl> naskrobał/a w

    > Ale zastanawia mnie (umowa została rozwiązana
    > z Canal+ w 1998 r) czy sprawa nie jest przedawniona

    Jest. Chyba, że w międzyszacie oddali ją do sądu.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Uwielbiam zapach PLONKa o poranku.

  • 3. Data: 2005-07-05 13:40:15
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "dwaka" <b...@i...pl> naskrobał/a w

    > Ale zastanawia mnie (umowa została rozwiązana
    > z Canal+ w 1998 r) czy sprawa nie jest przedawniona

    Jest. Chyba, że w międzyczasie oddali ją do sądu.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    JMS is god!

  • 4. Data: 2005-07-05 13:50:58
    Od: "Jarek" <J...@j...pl>

    Witam.

    > Dostałem od KRUKa wezwanie do zapłaty (windykacja) kwoty [...]
    Temat jest poruszany przynajmniej dwa razy na tydzień, poszukaj pare
    naglowkow w stecz.
    Jesli sprawa nie czeka w sadzie, to przedawnia sie po 3 latach.

    Jarek