  • 91. Data: 2005-10-13 15:51:17
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Matka ma zapewniony byt, o ile ojciec byl winny rozpadu rodziny. Wtedy
    > wypłaca aloimenty jej i dziecku. W przeciwnym wypadku sama musi zadbać
    > o siebie.

    szkoda ze podobnego zdania nie zawsze sa sady .

    > Dlaczego ojcowie tak rzadko występują o opiekę? Mieliby dzieko i
    > alimenty, za które mogliby prowadzić hulaszczy tryb życia, jak owe
    > matki.

    dupa jasiu, 2% mezczyzn otrzymuej opieke, 98% kobiet bynajmniej ni ejest to
    statystyka wystepowac o opieke.
    tych jest nieporwnywalnie wiecej. Stad strony typu www.tato.pl .
    MJatka spierd. z kochankiem za granice, wroci po kilku miesiacach i tak sad
    jej przyzna opieke nad dzieckiem.

    P.

  • 92. Data: 2005-10-13 16:16:07
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > nie, mowimy o tym konretnym przypadku, dzieki temu mozna poznac czy
    > chcesz zapewnic byt dziecku czy
    > pasozytowac. Chce poznac Twoj sposob myslenia

    Ja osobiście? Jakby ojciec wypiął się na dziecko, to zniknęłabym
    takiego. Ale ze wszystkimi konsekwencjami - jak za 50 lat bedzie
    mieszkal pod mostem, niech sobie tez nie przypomina, ze mial dziecko.

    > pytam wiec na jakiej podstawie stwierdzilas ze 40 mln alimentow
    > dziecko w takiej sytuacji pownno otrzymac?

    Skoro ojciec zarabia 120mln, a sad moze przyznac do 60% alimentow, to
    uznałam, że 40 mln nie jest wygórowana kwotą.

    > odziedziczy albo nie odziedziczy :) to juz od spadkobiercy zalezy

    Spadkodawcy. Przy takich kwotach od?ladanych co miesiąc na konto, to i o
    zachowek warto zawalczyć:-P

    > i dochodzimy do najwazniejszego, sady podobnie mysla co Panny pokroju
    > Magdy (patrz watek Alimenty - prosba o opinie)

    Widziałam. Mam nadzieję, że ta Pani to wyjątek potwierdzający regułę.
    Znaczy, że większośc jednak nie jest ekhm (cenzura)

    Justyna

  • 93. Data: 2005-10-13 16:40:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja osobiście? Jakby ojciec wypiął się na dziecko, to zniknęłabym
    > takiego. Ale ze wszystkimi konsekwencjami - jak za 50 lat bedzie
    > mieszkal pod mostem, niech sobie tez nie przypomina, ze mial dziecko.

    Jezuuu! Nie wypial tylko chodzi o kwote alimetow przy takich zarobkach,
    sad proponuje 100 000 zl bo uwza ze za takie pieniadze poziom zycia dziecka
    absolutnie sie nie zmieni. (BA, poziom matki tez)
    Co Ty na to?

    > Skoro ojciec zarabia 120mln, a sad moze przyznac do 60% alimentow, to
    > uznałam, że 40 mln nie jest wygórowana kwotą.

    nie czytalem tych przepisow ale moim zdaniem te ograniczenie jest po to aby
    nie
    nie zostawic ojca(czy matki palcacej) z 50 zl w kieszeni jezlei malo
    zarabia a nie by wysiorpac jak najwiecej.
    Nie czytalem komentarza ale to pierwsze co mi na mysl przychodzi.

    > Widziałam. Mam nadzieję, że ta Pani to wyjątek potwierdzający regułę.
    > Znaczy, że większośc jednak nie jest ekhm (cenzura)

    oj takie to wlasnie wiekszosc stanowia, wystarczy poczytac archiwum grupy,
    ogolnie na internecie,
    w tv reportarze oraz zapoznac sie ze staystykami jezlei ma sie do nich
    dostep.
    Ogolnie tragedia, trzeba oraniczyc mozliwosc swobodnej interpretacji
    przepisow i jasno okreslic warunki (alimentow, rozwodow id)

    jest dla mnei absurdem jezeli kobieta czy mezcyzna nie dostanie rozwodu przy
    zdradzie bo sad uzna ze nie jest to wystarczajacy
    powod. (tak na marginesie)

    P.

  • 94. Data: 2005-10-13 20:26:58
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 13 Oct 2005 11:47:20 +0200, *Waldemar "Jakec" Bulkowski*
    <news:1da5n8cznayhf.1nwt5x77qy2to$.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > Wiem, że FA już nie ma. To co Ty chciałbyś zrobić byłoby takim FA, ale z
    > koniecznością odpracowania fizycznie, jak sam napisałeś, poprzez
    > bezsensowne przewalanie kupy piachu. I gdzie tu zysk dla nas, podatników?
    > I w miejscach z dużym bezrobociem przybyłoby straaaaasznie dużo wniosków o
    > alimenty. Może dla Ciebie i dla innych osób taka praca byłaby uwłaczająca
    > godności i to działałoby na Ciebie odstraszająco. Ale bardzo dużo ludzi
    > zaczęłoby z tego korzystać.

    ZUS wypłacał jeszcze niedawno temu. Już się skończyło?
    Był taki przypadek, że ktoś nie płacił przez rok alimentów na syna, bo
    stracił pracę. Potem został policjantem drogówki i ZUS się o wszystko
    upomniał, czyli to co wypłacił na dziecko, kazano zwrócić ojcu. Ojciec nie
    zwrócił, to zajął się ta sprawa komornik (rozłożył mu oczywiście na raty,
    ale spore, bo zaleglości były duże).

    --
    Kaja

  • 95. Data: 2005-10-13 20:29:31
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 13 Oct 2005 12:14:30 +0200, *Przemek R...*
    <news:dilc1s$cuu$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Wiec przyznanie dziecku 40 mln alimentow
    > tylko dlatego ze ojciec zarabia 100 mln jest absurdem (przy twoim
    > tlumaczweniu, zreszta przy kazdym)

    Sąd nie zasądzi więcej niż 1/3 poborów ( chyba, że się coś zmieniło).

    --
    Kaja

  • 96. Data: 2005-10-13 21:26:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Sąd nie zasądzi więcej niż 1/3 poborów ( chyba, że się coś zmieniło).

    tak ale glowe dam ze to ma uchronic sytuacj ew ktorej ojcu ktory zarabia 300
    zl zabrac te 300 zl.
    tylko 100 w takim przypadku.

    Odpowiedz na pytanie jaki cel ma przekazanie w przypadku 100 mln kwoty ponad
    30 mln zl miesiecznie na dziecko
    skoro na jego utrzymanie , zycie bylo caly czas wydawane max 50 tys.
    (hardcorowa wersja, bo watpie by nawet u kulczyka
    tyle sie wydawalo na dziecko, bo niby na co mialoby to isc? )

    P.

  • 97. Data: 2005-10-13 22:51:43
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 13 Oct 2005 23:26:16 +0200, *Przemek R...*
    <news:dimjdk$oc2$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > (hardcorowa wersja, bo watpie by nawet u kulczyka
    > tyle sie wydawalo na dziecko, bo niby na co mialoby to isc? )

    Moim zdaniem to matka powinna ubiegać się o dodatkowe alimenty na siebie i
    wtedy byłoby po prostu uczciwiej, że wydaje na siebie.

    --
    Kaja

  • 98. Data: 2005-10-14 02:54:25
    Od: gina <l...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > jezlei falszywie naliczone to jest oczywistym ze wtedy nie popelni
    > przestepstwa

    O czym oczywiscie "zapomniales" napisac.

  • 99. Data: 2005-10-14 08:17:21
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kaja napisał(a):

    > ZUS wypłacał jeszcze niedawno temu. Już się skończyło?

    Jakiś czas temu.

    > Był taki przypadek, że ktoś nie płacił przez rok alimentów na syna, bo
    > stracił pracę. Potem został policjantem drogówki i ZUS się o wszystko
    > upomniał, czyli to co wypłacił na dziecko, kazano zwrócić ojcu.

    I słusznie, bo do FA pieniądze nie spadły z nieba.

    > Ojciec
    > nie zwrócił, to zajął się ta sprawa komornik (rozłożył mu oczywiście
    > na raty, ale spore, bo zaleglości były duże).

    No i komornik jeszcze na tym interesie zatrobił.

    Justyna

  • 100. Data: 2005-10-14 08:22:37
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > zarobkach, sad proponuje 100 000 zl bo uwza ze za takie pieniadze
    > poziom zycia dziecka absolutnie sie nie zmieni. (BA, poziom matki tez)

    Skoro sad proponuje, to ja z wyrokami sadu nie dyskutuję.

> [...]
    > zarabia a nie by wysiorpac jak najwiecej.
    > Nie czytalem komentarza ale to pierwsze co mi na mysl przychodzi.

    No to ja jestem wspanmiałomyslna, bo zostawiam mu 2/3 wypłaty.

    > oj takie to wlasnie wiekszosc stanowia, wystarczy poczytac archiwum
    > grupy, ogolnie na internecie,

    To o niczym nie swiadczy - ludzie piszą, jak maja problem, Ci co
    potrafia się dogadać w statystyki nie wchodzą.

    > Ogolnie tragedia, trzeba oraniczyc mozliwosc swobodnej interpretacji
    > przepisow i jasno okreslic warunki (alimentow, rozwodow id)

    No ba, ale kto to zrobi? W mętnej wodzie lepiej się łowi.

    > jest dla mnei absurdem jezeli kobieta czy mezcyzna nie dostanie
    > rozwodu przy zdradzie bo sad uzna ze nie jest to wystarczajacy
    > powod. (tak na marginesie)

    Ale żaden sąd nie jest w stanie zmusić ich do dalszego życia razem.

    Justyna