  • 1. Data: 2002-09-11 18:36:10
    Temat: wieczyste uzytkowanie - wlasnosc
    Od: "WMP" <w...@p...onet.pl>

    Zeby zmienic wieczyste uzytkowanie w prawo wlasnosci, potrzeba wypisu z ksiegi
    wieczystej. Jako ze
    jestem spadkobierca po zmarlych rodzicach, (mam postanowienie sadowe), musi byc
    dokonana zmiana w
    ksiedze wieczystej. Niestety, na taki wpis czeka sie UWAGA, UWAGA... ROK, To jakas
    paranoja!!!!!
    Dostalem odpis z ksiegi wieczystej na zmarlych rodzicow z adnotacja ze do ksiegi nie
    jestem wpisany.
    Bo wpisanie trwa rok. Niestety, bez aktualnego odpisu z ksiegi wieczystej nie moge
    nawet wystapic,
    z wnioskiem do Urzedu Miejskiego, zeby nawet zapisac sie w kolejke (wiadomosc od pani
    z okienka)
    itp. A termin skladania wnioskow uplywa pod koniec roku. A od wszystkich urzedniczek,
    milych
    skadinad, uslyszalem jedynie ze to moja sprawa, a nie ich. (tylko pewnie one by to
    sobie jakos
    zalatwily).
    Czy mozna to jakos zalatwic bez dawania w lape?

    wmp

  • 2. Data: 2002-09-11 19:31:12
    Temat: Re: wieczyste uzytkowanie - wlasnosc
    Od: "theokart" <t...@e...com>

    Użytkownik "WMP" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    one by to sobie jakos
    > zalatwily).
    > Czy mozna to jakos zalatwic bez dawania w lape?

    najlepiej złożyć wniosek bez księgi.
    przecież zgodnie z kpa pierwsze pismo (nawet nikompletne) wszczyna
    postępowanie administracyjne.
    Jak to zrobić
    1 nie iść do okienka tylko wysłać wniosek listem poleconym za zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru.
    2. czekać na reakcję urzędu.

    wtedy nie ma co się martwić o termin
    WW