  • 21. Data: 2010-10-03 17:45:06
    Temat: Re: widocznosc pasow a odpowiedzialnosc
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-10-03 19:15, T...@s...in.the.world pisze:
    > Ale gdzie tu widzisz spam?

    No nachalna reklama usług okulistycznych. I to podana cichaczem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2010-10-03 17:45:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-10-03 19:21, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Niestety, wychodzi na to (co wynika z glosow madrali ktorzy zabierali tu
    > glos), ze wiekszosc kierowcow jezdzi nie znajac przepisow.

    No i owszem, bardzo niewielu kierowców zna przepisy.

    > Bo w to ze sa cyborgami majacymi w oczach noktowizory to nie nie uwierze.
    > A pytanie rozpoczynajace ten watek jest wciaz otwarte.

    Przecież ci na nie odpowiedziałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2010-10-03 20:56:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Oct 2010 19:45:57 +0200, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    >No i owszem, bardzo niewielu kierowców zna przepisy.

    Jakie przepisy taka znajomosc :-P

    A przepisy sa skomplikowane, i nie ma takiego ktory by je znal na
    pamiec.

    J.

  • 24. Data: 2010-10-04 06:44:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-10-03 22:56, J.F. pisze:

    > Jakie przepisy taka znajomosc :-P
    >
    > A przepisy sa skomplikowane, i nie ma takiego ktory by je znal na
    > pamiec.

    Tak se tu tłumacz. Owszem, momentami są chore. Ale kierowcom nie
    przeszkadza to nie znać podstaw. Choćby w zakresie używania
    kierunkowskazów oraz zajmowania pozycji na drodze. Przepisy do bólu
    logiczne i bardzo proste.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2010-10-05 13:21:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i8afgm$kct$2@news.onet.pl>,
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > No i owszem, bardzo niewielu kierowców zna przepisy.

    > Przecież ci na nie odpowiedziałem.

    Mhm.
    A moglbys to jakos rozwinac?

    TA

  • 26. Data: 2010-10-06 06:25:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-10-05 15:21, T...@s...in.the.world pisze:
    > Mhm.
    > A moglbys to jakos rozwinac?

    Ale co konkretnie? Skoro znaki są niewidoczne, to ich nie ma. A skoro
    ich nie ma, to masz do czynienia z niewyznaczonymi pasami ruchu i
    poruszasz się tak, jak w sytuacjach, gdy niewyznaczone pasy ruchu
    spotykasz na drodze z powodu ich niewyznaczenia, a nie z powodu
    zasypania śniegiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2010-10-06 16:05:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i8h4pf$nk4$1@news.onet.pl>,
> [...]

    > poruszasz się tak, jak w sytuacjach, gdy niewyznaczone pasy ruchu
    > spotykasz na drodze z powodu ich niewyznaczenia, a nie z powodu

    OK, a jak poruszac sie na wielopasmowej drodze z 'niewyznaczonymi'
    pasami ruchu?

    TA

  • 28. Data: 2010-10-06 16:22:44
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > OK, a jak poruszac sie na wielopasmowej drodze z 'niewyznaczonymi'
    > pasami ruchu?

    Mniej-więcej tak, jak poruszasz się po dwupasmowej drodze bez
    wyznaczonych pasów ruchu i udaje Ci się uniknąć "czołówki".

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 29. Data: 2010-10-06 19:00:13
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-27 11:51, zly pisze:

    > A to jest jakaś zależność?

    fizyka się kłania ... efekt Dopplera, dylatacja czasu itd. :-)

    Tomy M.

  • 30. Data: 2010-10-06 19:22:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-10-06 21:00, Tomy M. pisze:

    > fizyka się kłania ... efekt Dopplera, dylatacja czasu itd. :-)

    Żadna dylatacja czasu. Ze wzrostem prędkości spada liczba szczegółów,
    które mózg jest w stanie zauważyć i przetworzyć. Jeżeli stoisz i się
    wpatrujesz zauważysz jakby więcej niż jadąc 500km/h. Oczywiście istnieją
    również stany pośrednie, stąd moje pytanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek