  • 11. Data: 2011-03-23 17:30:40
    Temat: Re: Świadomość to nie mózg.
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:178f.000003a7.4d88ed68@newsgate.onet.pl...
> [...]
    >
    > Gdyby tak było - nie różnili byśmy się niczym specjalnym od komputerów.
    > Silny impuls elektromagnetyczny - broń elektromagnetyczna,
    > która niszczy wszelkie urządzenia elektroniczne,
    > albo wysokonaładowane cząstki wiatru słonecznego -
    > wręcz wykasowało by to nam pamięć z mózgu (jeśli przyjąć że myśli to impulsy
    > elektryczne).
    > Tymczasem nic takiego nie ma miejsca.
    > Naszej pamięci nie narusza też potężne pole magnetyczne, w czasie obrazowania
    > mózgu za pomocą jądrowego rezonansu magnetycznego.
    > Impuls elektromagnetyczny zniszczy komputery, wykasuje pamięć, zniszczy

    Ale format komputera, kasowanie pamięci, ponowny i wielokrotny zapis komputera
    nie wykasuje pierwotnej pamięci. Zawsze można ją odszyfrować ponownie...

    Tak samo z człowiekiem, którego życie powtarza sie kółko...

    boukun

  • 12. Data: 2011-03-23 17:39:54
    Temat: Re: ?wiadomo?? to nie m?zg.
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Udowodnij ;)

    Nawet mu w tym pomogę - zaraz po tym, jak ty udowodnisz, że nie istnieją
    krasnoludki ani Latający Potwór Spaghetti.

  • 13. Data: 2011-03-23 18:04:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.03.2011 18:39, Piotrek pisze:

    > Nawet mu w tym pomogę - zaraz po tym, jak ty udowodnisz, że nie istnieją
    > krasnoludki ani Latający Potwór Spaghetti.

    Chwała niech będzie jego boskiemu kluskowi!

  • 14. Data: 2011-03-23 18:43:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nawet mu w tym pomogę - zaraz po tym, jak ty udowodnisz, że nie istnieją
    > krasnoludki ani Latający Potwór Spaghetti.

    Ale on nie wypisuje kategorycznego stwierdzenia, ze w/w istnieja, badz nie -
    w przeciwneinstwie do qwerty.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2011-03-23 19:04:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nawet mu w tym pomogę - zaraz po tym, jak ty udowodnisz, że nie istnieją
    > krasnoludki ani Latający Potwór Spaghetti.

    Zreszta - to jest grupa pl.soc.prawo
    A zatem trzeba stwierdzic, ze Bog w obowiazujacych ustawach istnieje -
    chociazby w preambule Ustawy zasadniczej
    Inne dywagacje (w tym potwory spaghetti) -> pl.rec.religia

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2011-03-23 19:15:57
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku boukun napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Ale format komputera, kasowanie pamięci, ponowny i wielokrotny zapis
    > komputera nie wykasuje pierwotnej pamięci. Zawsze można ją odszyfrować
    > ponownie...
    Chcesz się założyć?

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 17. Data: 2011-03-23 23:47:30
    Od: r...@p...onet.pl

    Jedno musicie wiedzieć:
    Establishment naukowy i medyczny nie przyzna się oficjalnie do istnienia świata
    duchowego czy życia po śmierci, nawet wobec niezbitych dowodów.
    Powodem oczywiście jest pieniądz. Tak, podobnie jak cały ten świat, nauka
    również nie uniknęła korupcji, i jest polem do zbijania biznesu.
    Badań w tematyce o ktorej piszę, po prostu z uprzedzenia i braku korzyści
    finansowych nikt nie chce ani wspierać, ani finansować, ani promować.
    O przypadkach kiedy to prawdziwi nieskorumpowani naukowcy stwierdzili że mają
    dowody na to, że każdy człowiek ma nieśmiertelną duszę,
    która jest właściwym umyslem i świadomością - napisały głównie portale i gazety
    związane z wiarą, katolickie.
    Redaktorzy "renomowanych" naukowych czasopism nie opublikują takich artykułów z
    prostego powodu:
    ośmieszenie poprzez materialistyczny establishment naukowy i biznesowy, a
    przecież redaktorom zalezy na ich pracy i źródle dochodu. - tymczasem jest to
    prawda.
    artykuły i materiały filmowe na ten temat nie ukazały się też na polskich
    głównych portalach np. na onecie, wp,interii,gazecie, a także w polskich
    czasopismach.
    Niektórzy naukowcy którzy szczerze poszukiwali prawdy, a nie uprawiali naukę
    jedynie dla biznesu
    - już przeprowadzili stosowne doświadczenia i obserwacje, i zdobyli niezbite
    dowody na istnienie duchowej świadomości i życia po śmierci.
    James Randi i jego milion dolarów za zademonstrowanie jakiegokolwiek "zjawiska
    paranormalnego"?
    A kto powiedział że ten człowiek jest uczciwy? Przecież to nie jest
    transmitowane na żywo w TV publicznej, gdzie oglądają miliony, tylko dzieje się
    w prywatnym zaciszu.
    Uważam, że wielu ludzi już mu przedstawiło dowody, ale on na siłę im wmówił że
    stosują sztuczki iluzjonistyczne itp. byle tylko nie wypłacić nagrody
    Nikt mu nie udowodni oszustwa, bo póki to nie będzie transmitowane na żywo na
    świat - nie ma po prostu takiej możliwości.
    To co jest w podręcznikach, encyklopediach, czasopismach naukowych, to co
    wykłada się na uczelniach to tylko ta część nauki,
    która przeszła przez cenzurę establishmentu, czyli została dopuszczona do
    wiadomości publicznej drogą głosowania większości...
    Musicie wiedzieć, że nauka posunęła się dalej, tylko media tego nie
    rozpropagowały, a wy ufacie mediom i stereotypowi a nie szukacie samodzielnie
    prawdy.

  • 18. Data: 2011-03-24 06:52:50
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.03.2011 00:47, r...@p...onet.pl pisze:
    > Jedno musicie wiedzieć:
    > Establishment naukowy i medyczny nie przyzna się oficjalnie do istnienia świata
    > duchowego czy życia po śmierci, nawet wobec niezbitych dowodów.

    Hmm... Jakby to ująć, być wreszcie zrozumiał...

    Może tak:

    Wypierdalaj!

  • 19. Data: 2011-03-25 13:27:31
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Chcesz się założyć?

    No wiesz, są ludzie, którzy nie mają Deja Vu... , bo im ostatnią pamięć
    wielokrotnie i kilkusystemowo formatowano... Ale i wtedy podświadomość daje
    sporadycznie zanać o sobie...

    Życie się stale powtarza...

    boukun