  • 1. Data: 2004-08-26 12:53:45
    Temat: wezwanie na swiadka wiecej informacji
    Od: "Virtuozik" <p...@a...wstopce.pl>

    Witam

    Dostalem wezwanie w sprawie pewnej osoby ktorej absolutnie nie kojarze,
    chcialbym dowiedziec sie troche wiecej ale przez telefon powiedziano mi ze
    dowiem sie dopiero jak bede w sadzie....

    Pytanie czy faktycznie nie udziejala informacji, czy nie maja obowiazku, czy
    w ogole nie moga udzielic bardziej szczegolowych informacji?

    Cholera sprawa dopiero za miesiac a ja mam rebus.... jest to konkretnie w
    sadzie okregowym w poznaniu w wydziale karnym..

    Chce jeszcze isc do nich osobiscie, ale nie wiem czy w ogole jest sens... ?

    Bede wdzieczny za wszelkie informacje

    Pozdrawiam

    Robert K. vel Virtuozik
    e-mail: b...@o...pl
    GG: 244389

  • 2. Data: 2004-08-26 15:51:03
    Temat: Re: wezwanie na swiadka wiecej informacji
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Virtuozik"
    <
> [...]
    > sadzie okregowym w poznaniu w wydziale karnym..
    >
    > Chce jeszcze isc do nich osobiscie, ale nie wiem czy w ogole jest sens...
    ?

    Nie udzielają i nie mogą udzielać takich informacji ani telefonicznie ani
    osobiście.
    Faktycznie o co chodzi dopiero na rozprawie.

    ---
    Pzdr

  • 3. Data: 2004-08-26 15:55:52
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz"

    Miało być: Faktycznie o co chodzi, dowiesz się dopiero na rozprawie, podczas
    przesłuchania."

  • 4. Data: 2004-08-26 16:15:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Virtuozik" <p...@a...wstopce.pl> napisał w wiadomości

    I nie byłeś nigdy wcześniej w żadnej sprawie przesłuchiwany? Sądy nie
    udzielają takich informacji, bo przecież nie wiadomo kto dzwoni, ani po co
    pyta.