  • 1. Data: 2008-03-26 18:59:41
    Temat: wezwanie do zapłaty Wydawnictwo "Wiedza i,Praktyka"
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Czy tego naprawde nie mozna ubić? Zadzwoniła pani czy może wysłać
    darmowmy/probny egzemplarz Prawa i Wiedzy czy jakoś tak. No i mam teraz
    wezwanie do zapłaty. Jakoś nie widzę możliwości żeby ze mnie ściagnieto
    coś co nie miało miejsca czyli umowa na porenumeratę, porozumienie
    wyłącznie telefoniczne, brak z mojej strony jakiejkolwiek chęci
    prenumeraty. Ale może mógłbym złozyc skargę na panią telefoniczną czy
    tez firme, która reprezentowała. Czy oni nie mogliby sie ode mnie
    odpiórkować. Oczywiście e-maila dostałem z zastrzezeniem: Wiadomość ta
    oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne i mogą być prawnie
    chronione. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem niniejszej
    wiadomości nie może Pan/Pani jej ujawniać, kopiować, dystrybuować ani
    też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. O błędnym
    zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i
    usunąć wiadomość.

    Jak dla mnie to kit i chętnie bym to gdzieś zaadresował.

    --
    The Gnome

  • 2. Data: 2008-03-26 19:03:52
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    gazebo pisze:
> [...]
    > usunąć wiadomość.
    >

    > Jak dla mnie to kit i chętnie bym to gdzieś zaadresował.

    Przecież odbiorca wiadomości może z nią zrobić co chce i może ją nawet
    opublikować a ta stopka nie jest wiążąca dla ciebie.

  • 3. Data: 2008-03-26 19:08:48
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Coś mi sie widzi, że Wiedza i Praktyka uczy się od Tele2, jak robic klientów
    w ......
    Ja odesłałem ten "testowy" egzemplarz i zawiadowmiłem ich, że nie będę
    reflektował a i tak dostałem fakturę za przygotowanie przesyłki i koszty
    pocztowe.
    Jacek

  • 4. Data: 2008-03-27 07:39:16
    Od: gazebo <g...@w...pl>

    Użytkownik Kamikazee napisał:

    > Przecież odbiorca wiadomości może z nią zrobić co chce i może ją nawet
    > opublikować a ta stopka nie jest wiążąca dla ciebie.

    Owszem, ale zaczyna mnie drażnić ta bezczelność i straszenie.
    --
    gazebo

  • 5. Data: 2008-03-27 07:46:20
    Od: gazebo <g...@w...pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
    > Coś mi sie widzi, że Wiedza i Praktyka uczy się od Tele2, jak robic
    > klientów w ......

    Wiedza i Praktyka ściśle współpracuje z TP. :)

    > Ja odesłałem ten "testowy" egzemplarz i zawiadowmiłem ich, że nie będę
    > reflektował a i tak dostałem fakturę za przygotowanie przesyłki i koszty
    > pocztowe.
    > Jacek

    Ja to samo i jak w końcu się ucieszyłem, że mi przestali zaśmiecać
    skrzynkę kolejnymi egzemplarzami, które im też odsyłałem to mnie teraz
    będą irytować znowu. A swoją drogą na jakiej podstawie bez żadnej umowy
    jakaś firma oczekuje zapłaty a potem straszy drugą firmą windykacyjną?

    --
    gazebo

  • 6. Data: 2008-03-27 09:43:15
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    gazebo pisze:

> [...]
    > będą irytować znowu. A swoją drogą na jakiej podstawie bez żadnej umowy
    > jakaś firma oczekuje zapłaty a potem straszy drugą firmą windykacyjną?

    Dlatego ja egzemplarzy otrzymanych w ten sposób nie odsyłam, bo niby
    dlaczego mam dokładać koszt przesyłki, tylko raz polecony informuję że
    oferty nie przyjmuje a otrzymany egzemplarz(e) stawiam do ich dyspozycji
    w..., w godzinach...., do odbioru do dnia.....

    W sumie, jak ktoś ma firmę, gdzie miejsce w magazynie ma znaczenie,
    mógłby jeszcze zażądać opłaty za przechowywanie, w razie nie odebrania
    po wyznaczony terminie

  • 7. Data: 2008-03-27 09:47:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Roman Rumpel pisze:

> [...]
    > oferty nie przyjmuje a otrzymany egzemplarz(e) stawiam do ich dyspozycji
    > w..., w godzinach...., do odbioru do dnia.....

    A niby dlaczego masz ponosić koszt listu poleconego z wezwaniem? Coś
    zyskujesz, że ich o tym poinformujesz?

    > W sumie, jak ktoś ma firmę, gdzie miejsce w magazynie ma znaczenie,
    > mógłby jeszcze zażądać opłaty za przechowywanie, w razie nie odebrania
    > po wyznaczony terminie

    Opłata raczej nie do wyegzekwowania. Usługa magazynowania jest bowiem
    usługą nie zamówioną przez WiP, dlatego magazynujący robi to na własne
    ryzyko. Prawidłowym miejscem docelowym niezamówionego produktu jest kosz
    na śmieci i co najwyżej jedyną opłatą może być opłata za wywóz śmieci.
    Choć wykazanie tego, że produkt zwiększył koszt wywozu śmieci może być
    bardzo trudne.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 8. Data: 2008-03-27 10:15:13
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A niby dlaczego masz ponosić koszt listu poleconego z wezwaniem? Coś
    > zyskujesz, że ich o tym poinformujesz?

    Myślę, że zwiększoną pewność, że następnych durnych przesyłek nie
    będzie. No i na wszelki wypadek zabezpieczenie, przed zarzutem, ze
    pozostajemy w stałych stosunkach, więc milcząco przyjąłem ofertę

> [...]
    > na śmieci i co najwyżej jedyną opłatą może być opłata za wywóz śmieci.
    > Choć wykazanie tego, że produkt zwiększył koszt wywozu śmieci może być

    Teza chwytliwa, a i w praktyce zapewne słuszna. Jeśli jednak sobie byśmy
    chcieli poteoretyzować, to wyrzucając tę książkę rozporządzasz cudzym
    mieniem...

  • 9. Data: 2008-03-27 10:22:45
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 27 Mar 2008 10:47:58 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Prawidłowym miejscem docelowym niezamówionego produktu jest kosz
    > na śmieci i co najwyżej jedyną opłatą może być opłata za wywóz śmieci.

    Zakładając że jakaś firma się pomyliła i wysłała przesyłkę na zły adres,
    to też ją wyrzucisz?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 10. Data: 2008-03-27 10:29:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Henry(k) pisze:

    > Zakładając że jakaś firma się pomyliła i wysłała przesyłkę na zły adres,
    > to też ją wyrzucisz?

    Zakładając, że jest adresowana na mnie, czy na moją firmę, a nie na
    kogoś innego, to wyrzucę, jeśli nie będę potrzebował.