  • 11. Data: 2008-12-11 13:32:58
    Temat: Re: wezwanie do sądu jako świadek
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    praca pisze:

    > Babcia, dziadek? 100km od nas w podeszlym wieku wiec dalsze wyjasnianie nie
    > ma sensu. Opiekunka? Mam wziac kogos pierwszego lepszego z ulicy zeby zajal
    > sie moim dzieckiem? Poza tym kto za nia zapłaci? Sory mam niemile

    Trujesz.

    > doswiadczenia z opowiesci znajomych. Urlop? Bardzo smieszne - urlop to wole
    > wziac w wakacje i z rodzina gdzies wyjechac.

    Na jeden dzień? Ciekawe...

  • 12. Data: 2008-12-11 13:41:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    praca wrote:

> [...]
    > zapłaci? Sory mam niemile doswiadczenia z opowiesci znajomych. Urlop?
    > Bardzo smieszne - urlop to wole wziac w wakacje i z rodzina gdzies

    zabrać dziecko ze sobą i karmić na sali sądowej.

  • 13. Data: 2008-12-12 12:09:27
    Od: "tommi" <t...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Prosze o porade jak najlepiej wybrnąć z sytuacji wezwania do sadu jako
    > swiadek. Moja zona wlasnie jest na macierzynskim i mały cały czas doi
    > mleczko ;) Czy mozna w jakis sensowny sposob nie pojsc na tą sprawe? I tu
    > pytanie - jesli nie pojdzie na tą sprawe to czy bedzie miala ten problem z
    > głowy czy beda ja wzywac na nastepna itd?

    tak jak pisza powyzej niestawinnicto może być ukarane, ale ja zrobiłem inaczej.
    udałem się z dzieckiem do sądu gdyz byłem wezwany.

    gdy wchdziłem sędzina zappyała czy nie mogę dziecka z kimś zostawić.
    odparłem ze nie gdyż obie babcie są w szpitalach (oczywiście prawda) a matka
    dziecka jest w pracy, zatem nie mam innej mozliwości.

    sędzina pozwoliła na obecnośc dziecka (4 lata), z zastrzezneiem żeby dziecko
    zachowywąło się cicho, tak też sie odbyło, ale jak zastrzegam dziecko miałao 4
    latka i zachowywalo się stosownie.

    podaje to jako przykład a nie radę bo w Twoim przypadku to troche inna sytuacja.

    pozdrawiam, tommi

  • 14. Data: 2008-12-16 05:37:45
    Od: "praca" <r...@g...com>

> [...]
    > miałao 4
    > latka i zachowywalo się stosownie.
    >
    > podaje to jako przykład a nie radę bo w Twoim przypadku to troche inna

    moje tez ma 4, ale miesiące ;) w kazdym razie dzieki za pomocne słowo tak
    czy tak widze ze zona bedzie musiala sie tam pofatygowac.
    A tak mi przyszlo jeszcze do glowy - na ile przed sprawą pokrzywdzony moze
    odwolac swiadka? Czy po wezwaniu jest juz po rybach czy mozna jeszcze to
    zrobic?
    pozdr