  • 1. Data: 2005-10-25 21:00:12
    Temat: weksel bez protestu
    Od: "Adam" <p...@g...com>

    Witam

    10 wrzesnia 2003 pozyczylem pieniadze kolezance, jako zabezpiecznie
    otrzymalem dwa weksle bez prostestu platne do 20.11.2003. Do dzis dnia
    oczywiscie nie otrzymalem ani zlotowki a wszelkie proby rozmow koncza sie
    wymowkami.

    Co w takiej sytuacji zrobic i czy te weksle, taki rodzaj zabezpiecznia ulega
    przedawnieniu?

    Pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2005-10-25 21:04:01
    Temat: Re: weksel bez protestu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    > 10 września 2003 pożyczyłem pieniądze koleżance, jako zabezpieczeni
    > otrzymałem dwa weksle bez protestu płatne do 20.11.2003. Do dziś
    dnia
    > oczywiście nie otrzymałem ani złotówki a wszelkie próby rozmów
    kończą się
    > wymówkami.
    > Co w takiej sytuacji zrobić i czy te weksle, taki rodzaj
    zabezpieczani
    > ulega przedawnieniu?

    Lektura obowiązkowa z tego zakresu, to: http://www.weksel.pl/ . Jeśli
    to nie pomoże, to wróć tu, ale jestem pewien, że pomoże.

  • 3. Data: 2005-10-26 03:22:26
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    Adam napisał(a):
    > Witam
    >
    > 10 wrzesnia 2003 pozyczylem pieniadze kolezance, jako zabezpiecznie
    > otrzymalem dwa weksle bez prostestu platne do 20.11.2003. Do dzis dnia

    Jeśli te weksle rzeczywiście są płatne *do* 20.11.2003, to niestety
    niewiele pomogą, ponieważ weksel z więcej jak jedną datą płatności jest
    nieważny.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-10-26 05:24:20
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    zakladam, ze weksle platne dnia a nie do

    wezwij ja do zaplaty kwoty takiej i takie... odczekaj

    złoz pozew do Sadu zadajac nakazu w postepowaniu nakazowym
    pozdrawiam
    Łukasz