  • 1. Data: 2008-03-29 16:23:49
    Temat: sąd w Gorzowie skazał za 95 gr na 6 miesięcy robót
    Od: CC <o...@i...pl>

    Wymiar sprawiedliwości a własciwie wymiar bezprawia to główne źródło
    gangreny w Polsce. Działają wg. dewizy - sąd wszystko może. Jakaś Enea
    w Gorzowie stwierdziła że p. Ryszard ukradł im prądu za 95 gr i ten
    ...... sąd przyjął pozew i skazał tego biednego człowieka na 6
    miesięcy robót publicznych. Tuskuuuuu, Kaczorzeeeeeeeee - gdziw wy
    jesteście?????????????????
    To wy codziennie o świcie powinniście takie roboty wykonywac do końca
    własnego żywota bo to wy zorganizowaliście ten żałosny kraj w tak
    haniebny sposób.
    http://pl.youtube.com/watch?v=LcVWPMHNqzQ
    ###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
    www.obnie.info

  • 2. Data: 2008-03-30 09:02:18
    Temat: Re: s d w Gorzowie skaza za 95 gr na 6 miesi cy rob t
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "CC" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wymiar sprawiedliwości a własciwie wymiar bezprawia to główne źródło
    > gangreny w Polsce. Działają wg. dewizy - sąd wszystko może. Jakaś Enea
    > w Gorzowie stwierdziła że p. Ryszard ukradł im prądu za 95 gr

    Nie chodzi o kwotę (bo pewnie kwota ta wynika z braku możliwości
    udowodnienia faktycznej ilości ukradzionej energii) a o fakt kradzieży
    prądu. Nie mam zamiaru płacić za złodzieja. Myślał pewnie, że skoro nie ma
    jak zapłacić to pozostanie bezkarny i się przeliczył.Brawo.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2008-03-30 09:18:08
    Temat: Re: we Wroclawiu sedzia dopisuje zeznania i podobnojest to zgodne z prawem
    Od: "niezadowolony" <n...@b...pl>

    > Wymiar sprawiedliwości a własciwie wymiar bezprawia to główne źródło
    > gangreny w Polsce. Działają wg. dewizy - sąd wszystko może. Jakaś Enea

    bezmiar niesprawiedliwosci stwierdzil we wroclawiu, ze sedzia podmieniajacy
    porotkoly po rozprawie i dopisujacy 17 stron zeznan swiadkow ktorych nie
    bylo nie przekroczyl uprawnien gdyz w ramach przewodu sadowego sedzia moze
    wszystko. Na to wszystko byly dowody materialne w postaci 2 wersji tych
    samych protokolow.

    Malwersacji i podrobienia dopuscil sie sedzia Mika z X Wydzialu
    Gospodarczego Sadu Okregowego we Wroclawiu.

    W mojej ocenie przerabianie dokumentow procesowych poprzez dopisywanie
    zeznan jest przestepstwem. W ocenie prokuratury rejonowej nie.

    Umozenie sledztwa zatwierdzila prokurator skoczek z wroclawskiej prokuratury
    ktora chwile pozniej byla juz prokuratorem rejonowym. Taki awans w
    podziekowaniu ? :)

    Jedna wielka banda idiotow, przestepcow, ktorzy dbajac tylko o swoj interes
    psuja nasz kraj. To jest realny problem.

    Niezadowolony

  • 4. Data: 2008-03-30 09:58:05
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > prądu. Nie mam zamiaru płacić za złodzieja. Myślał pewnie, że skoro nie
    > ma jak zapłacić to pozostanie bezkarny i się przeliczył.Brawo.

    Adekwatność kary do szkody jest jedną z podstawowych zasad wymiaru
    sprawiedliwości.

  • 5. Data: 2008-03-30 13:31:18
    Od: "::" <n...@n...pl>

    I co im zrobisz?

    http://www.tes3d.com/renders/troll/troll.jpg
    Użytkownik "niezadowolony" <n...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:fsnkel$v99$1@node1.news.atman.pl...

  • 6. Data: 2008-03-30 14:01:52
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "m5c" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Adekwatność kary do szkody jest jedną z podstawowych zasad wymiaru
    > sprawiedliwości.

    Byzydura.

  • 7. Data: 2008-03-31 16:30:54
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tylko kwas został ;-))
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-03-31 18:28:30
    Od: "niezadowolony" <n...@b...pl>

    > I co im zrobisz?

    moge tylko naskoczyc i liczyc, ze w koncu "oliwa nie zywa ale sprawiedliwa"
    i moze ktos sie im kiedys do dupy dobierze

    moze w googlach zostanie i przy okazji innej sprawy bedzie cos jeszcze a
    suma spraw bedzie wystarczajaco ciezka aby uwalic takiego bydlaka.

    Problem w tym, ze gdyby nie bylo dowodow to rozumiem, ze slowo kontra slowo
    to slaby argument przeciwko sedziemy. Ale mam w rece dokumenty potwierzajace
    popelnienie przestepstwa a prokuratura wprost odpisala, ze sedzia mogl tak
    zrobic (dopisac zeznania swiadkow zmieniajac protokol z rozprawy PO
    rozprawie i to dlugo po rozprawie). Dodam, ze sprawa nie byle jaka bo
    dotyczyla kwoty blisko miliona zlotych.

    Jak znam zycie do czasu gdy nie zainteresuje sie tym jakas gazeta i tego nie
    wydrukuje to sprawy nie bedzie.

    Moze jest na grupie ktos kto umie zainteresowac organa scigania podobnym
    przypadkiem. Opis z grubsza ponizej:

    - odbywa sie rozprawa, zeznaja swiadkowie, wszystko jest protokolowane
    - 1 dzien po rozprawie dostaje kserokopie protokolu
    - po 2 miesiacach czytam akta i oczom nie wierze bo nie ma protokolow
    ktorych mam kserokopie, sa za to inne z dopisanymi zeznaniami

    prokuratura uzasadnia, ze uzupelnianie protokolow jest w gestii sedziego.
    Poza tym, ze nie ma straty gdyz sad apelacyjny poprawil ustawiony wyrok wiec
    nie ma szkody po mojej stronie.

    Sedzia Krzysztof Mika z X Wydzialu Gospodarczego byl w zmowie z Tomaszem
    Blazkowem oraz kancelaria prawa gospodarczego AGNOSCO (Iwona Gogolewska) w
    celu wyludzenia znacznej kwoty pienieznej. Tomasz Blazkow znany jest z tego,
    ze probowal podobnych dzialan w odniesieniu do PZU i kilku innych podmiotow
    na rynku tworzac wraz z kilkoma jeszcze osobami zorganizowana grupe
    przestepcza.

    Napisalem, bo moze w googlach sie zapisze i ktos kiedys szukajac w
    przyszlosci znajdzie ten post.

    niezadowolony

  • 9. Data: 2008-04-01 13:48:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    niezadowolony wrote:

    > moge tylko naskoczyc i liczyc, ze w koncu "oliwa nie zywa ale sprawiedliwa"
    > i moze ktos sie im kiedys do dupy dobierze

    Pozostaje ci jeszcze instancja odwoławcza - Gazeta Wyborcza.

  • 10. Data: 2008-04-04 17:57:36
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Nostradamus pisze:
    > Byzydura.

    Bzdura bo piszesz bzdury.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.