  • 1. Data: 2006-03-18 10:41:02
    Temat: wczesna renta/emerytura
    Od: Virgiliusz<w...@i...pl>

    Witam,
    Jakie warunki musze spelnic zeby jak najwczesniej bez jakiejkolwiekpracy
    otrzymac rente/emeryture/zasilek jakis? Pomijajac zasilek dla bezrobotnych przez
    6 mies. Obecnie mam 24 lata jestem na urlopie dziekanskim, jednak nie mam ochoty
    pracowac.
    Pozdrawiam proszac o odpowiedz

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-18 11:12:02
    Temat: Re: wczesna renta/emerytura
    Od: Virgiliusz<w...@i...pl>

    Zyjecie na tej grupie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-03-18 12:09:48
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Virgiliusz napisał(a):

    > Zyjecie na tej grupie?

    A sądziłeś, że odpowiedź otrzymasz w 30 minut? :>

    Chyba coś Ci się pomyliło. Czekaj cierpliwie i nie marudź

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-03-18 12:10:36
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 18 Mar 2006 11:12:02 +0000 (UTC),
    Virgiliusz <w...@i...pl> screamed:
    > Zyjecie na tej grupie?

    No popatrz.. nikt w ciągu 30 minut Ci nie odpisał...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 13:10:12 user up 10919 days, 1:05, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Avoid temporary variables and strange women.

  • 5. Data: 2006-03-18 17:16:39
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    bez pracy zasiłku dla bezrobotnych nie otrzymasz nawet na 1 dzień.
    Na "pomijany" 6-miesięczny zasiłek dla bezrobotnych trzeba solidnie
    przepracować co najmniej 365 dni w ostatnich 18 miesiącach.
    Sam brak ochoty do pracy (a może do nauki też) nie wystarcza do
    przyznania renty/emerytury/zassiłku.

    Pzdr

    --
    wa