  • 11. Data: 2009-08-26 20:57:28
    Temat: Re: [wchodzenie w kompetencje]
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał Szkodziński wrote:

    > Wygrałeś. Nie postawiłem jeszcze anteny. Grzecznie napisałem prośbę o
    > pozwolenie na montaż (kolejny - mam już pozwolenie na innym bloku w zasobach SM).

    No to czekaj.

    > Jeśli zostało zamontowane zgodnie z ich wytycznymi (w odniesieniu do mojego
    > pierwszego pozwolenia - zastosowałem się do ich zaleceń), to nie widzę
    > podstawy prawnej.

    jak się zgodzili to teraz mogę sobie gwizdać.

  • 12. Data: 2009-08-26 21:13:37
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Rafał Szkodziński pisze:

    > PAR, URT, URTiP, teraz UKE.

    Tak, to było to:
    Państwowa Agencja Radiokomunikacyjna.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-08-26 21:17:10
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Radio, nawet stereofoniczne, też musi spełniać konkretne normy
    > kompatybilności elektromagnetycznej, żeby taka skarga była uzasadniona.

    To dlaczego dopuścili takie radia do sprzedaży? Przecież w sklepie
    państwowym, polskim wtedy kupiłam. Sama tego radia nie zrobiłam. Raczej to
    CB było jakieś podejrzane.

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-08-26 21:51:06
    Od: Paul <e...@e...com>

    Animka pisze:

    > To dlaczego dopuścili takie radia do sprzedaży? Przecież w sklepie
    > państwowym, polskim wtedy kupiłam. Sama tego radia nie zrobiłam. Raczej
    > to CB było jakieś podejrzane.

    To dlaczego dopuścili takie CB do sprzedaży? Przecież w sklepie było
    kupione. Samemu tego CB nikt nie zrobił.

  • 15. Data: 2009-08-26 22:13:53
    Od: "rav" <u...@W...gazeta.pl>

    Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > To dlaczego dopu=B6cili takie radia do sprzeda=BFy? Przecie=BF w sklepie =
    >
    > pa=F1stwowym, polskim wtedy kupi=B3am. Sama tego radia nie zrobi=B3am. Ra=
    > czej to=20
    > CB by=B3o jakie=B6 podejrzane.

    Bo kupiłaś radio niespełniające odpowiednich norm? Bo te czas byłe złe? Bo
    miałaś pecha? Bo - w końcu - ustawa mówi o tym, że Twój radioodbiornik winien
    spełniać odpowiednie normy jakie spełnia moje radio (tzw. TRX)?

  • 16. Data: 2009-08-26 22:17:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    rav wrote:
    > Bo miałaś pecha?

    o, tu trafiłeś w sedno.
    Cały świat się na niej mści od urodzenia.

  • 17. Data: 2009-08-26 22:22:25
    Od: "Rafał Szkodziński" <u...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > jak się zgodzili to teraz mogę sobie gwizdać.

    Błąd. Nie czytasz mnie dokładnie i wnosisz niepotrzebny szum w dyskusję...
    Pisałem dokładnie: "mam już pozwolenie na innym bloku w zasobach SM". Co dla
    średnio inteligentnych, oznacza, że mam pozwolenie na antenę w jednym miejscu
    i staram się o kolejne pozwolenie w innym miejscu (w zasobach tej samej SM).

  • 18. Data: 2009-08-27 01:17:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał Szkodziński wrote:

> [...]
    > i staram się o kolejne pozwolenie w innym miejscu (w zasobach tej samej SM).

    wiem, nie czytasz co napisałem
    dalej sobie szum sam jak wierzby na wietrze

  • 19. Data: 2009-08-27 01:18:34
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    rav pisze:

    > Bo kupiłaś radio niespełniające odpowiednich norm? Bo te czas byłe złe? Bo
    > miałaś pecha? Bo - w końcu - ustawa mówi o tym, że Twój radioodbiornik winien
    > spełniać odpowiednie normy jakie spełnia moje radio (tzw. TRX)?

    Moja wieża (już druga) teraz jest bardziej nowoczesna, nawet ma mp3. Tamto
    radio to było w tamtych latach jedno z pierwszych na rynku
    stereofonicznych! Może anteny zbiorcze nam administracja wtedy źle zrobiła.
    Skoro kupiłam w sklepie RTV to chyba powinno to radio spełniać wszystkie
    normy tylko jakiś CB-owiec pajęczarz coś kombinował i się podłączył nie
    tam gdzie tzreba? Na dachu budynku obok jest antena CB.

    --
    animka

  • 20. Data: 2009-08-27 13:53:42
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Rafał Szkodziński" <u...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > PAR, URT, URTiP, teraz UKE.

    A jeszcze wcześniej - PIR (Państwowa Inspekcja Radiowa).

    Piotr