  • 41. Data: 2010-12-25 09:40:26
    Temat: Re: wątpliwy dług i śmierć
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-25 10:34, witek pisze:

    > da sie przekierować korespondencję na inny adres.
    > poczta ma taką usługę. sami mi proponowali.

    Tylko przez krótki czas, nie dotyczy sądówek.

    > dwa razy zrobiłem op..
    > raz za notoryczne wkładanie awiza, mimo, ze zawsze ktoś w domu był,
    > a drugie za wkładanie awiza, mimo, ze duzymi litearmi mają na piśmie ze
    > polecone mają wrzucać do skrzynki.

    Ale nikt w interesie osoby trzeciej nie będzie niczego odkręcał.
    Rozporządzenie jest do niczego i tyle.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2010-12-25 10:48:38
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ma wpisać przyczynę niedoręczenia. A tą przyczyną jest fakt, że
    > adresat sie wyprowadził.

    Nie, osoba, którą tam zastał twierdzi, że się wyprowadził.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 43. Data: 2010-12-25 16:55:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 4:48 AM, Goomich wrote:
    > You have one message from: "Robert Tomasik"<r...@g...pl>

    > Nie, osoba, którą tam zastał twierdzi, że się wyprowadził.

    I niech tak wpisze.

  • 44. Data: 2010-12-25 20:18:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-25 17:55, witek pisze:

    > I niech tak wpisze.

    Rozporządzenie nie przewiduje możliwości wpisywania uwag domowników.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2010-12-25 20:42:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 2:18 PM, Liwiusz wrote:

    > Rozporządzenie nie przewiduje możliwości wpisywania uwag domowników.

    punkt rozporządzenia dotyczy listow awizowanych, a nie tych, które
    listonosz próbuje właśnie doręczyć.

    odmowa przyjęcia przesyłki bo adresat tu nie mieszka to nie jest
    awizowana przesłka, która leży dwa tygodnie na poczcie.

  • 46. Data: 2010-12-25 20:47:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-25 21:42, witek pisze:

> [...]
    >
    > odmowa przyjęcia przesyłki bo adresat tu nie mieszka to nie jest
    > awizowana przesłka, która leży dwa tygodnie na poczcie.

    Tak, ale ostateczna decyzja co do faktu, czy adresat nie mieszka, czy
    może domownik kłamie, należy w praktyce do listonosza.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2010-12-25 20:57:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 2:47 PM, Liwiusz wrote:
    > Tak, ale ostateczna decyzja co do faktu, czy adresat nie mieszka, czy
    > może domownik kłamie, należy w praktyce do listonosza.

    zgadza się,

    dlatego jak przedstawiłem naczelnikowi poczty jakie będą konsekwencje
    umieszczenia nieprawdziwej informacji na zwrotce, to listonosz jeszcze
    tego samego wieczoru zwrotki szukał.

  • 48. Data: 2010-12-25 20:59:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-25 21:57, witek pisze:

    > zgadza się,
    >
    > dlatego jak przedstawiłem naczelnikowi poczty jakie będą konsekwencje
    > umieszczenia nieprawdziwej informacji na zwrotce, to listonosz jeszcze
    > tego samego wieczoru zwrotki szukał.

    To się naczelnik przejął, wzruszające i wyjątkowe.

    Normalnie nikt nie będzie z pocztą walczył w nie swojej sprawie, dlatego
    naprawę systemu trzeba rozpocząć od naprawy rozporządzenia.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2010-12-25 21:05:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 2:59 PM, Liwiusz wrote:

    > To się naczelnik przejął, wzruszające i wyjątkowe.
    >
    > Normalnie nikt nie będzie z pocztą walczył w nie swojej sprawie, dlatego
    > naprawę systemu trzeba rozpocząć od naprawy rozporządzenia.

    nie nie.
    w swojej sprawie
    list byl do mnie, ale na zły adres.

  • 50. Data: 2010-12-25 21:07:30