  • 11. Data: 2006-05-31 22:27:25
    Temat: Re: warto?
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e5l3dp$3q4$7@inews.gazeta.pl...
    > 30 dni?
    > Niemożliwe.

    Masz racje. Niemożliwe. Przepraszam za pomyłkę to 60 dni. 30 dni na
    załatwienie sprawy przez sąd adm.. Nie będę się wykręcał. Decyzja o
    wymeldowaniu może być wydana w przypadku, gdy osoba opuściła dotychczasowe
    miejsce pobytu bez wymeldowania.
    We wniosku należy opisać stan faktyczny, wskazać adres osoby, której
    wymeldowanie ma dotyczyć, jeżeli jest znany.
    Wnioskodawca obowiązany jest wskazać dowody, w tym świadków. Ustawa z dnia
    16 kwietnia 2004 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach
    osobistych.
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    Z tym, że to nie 90 dni. Ważne jest to 60 dowodowych. Niemniej jednak
    wymeldowałem niechcianego "gościa" w 30 dni w roku 2004. Sprawa rozwodowa.
    Fakt, że były dowody na wcześniejszą nieobecność.
    Oświadczam, że będę w przyszłości dłużej myśleć:)

  • 12. Data: 2006-05-31 23:33:16
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    ppp <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Fakt, że były dowody na wcześniejszą nieobecność.
    > Oświadczam, że będę w przyszłości dłużej myśleć:)

    No dobra, ale tutaj facet pytał o pozbycie się lokatora (który być może ma,
    a być może nie ma prawa do lokalu). A meldunek to tylko formalność, która
    niewiele z tym prawem ma wspólnego.

    P.

  • 13. Data: 2006-06-01 00:26:27
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma,
    > a być może nie ma prawa do lokalu). A meldunek to tylko formalność, która

    Wkłady przepisane jak widać powyżej.
    Tak więc sprawa prosta.

  • 14. Data: 2006-06-01 08:23:20
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    bartek napisał(a):
    > ale on jest i raczje 30 dni na pewno go nie bedzie..

    No to kup mu wczasy na 31 dni, wpakuj w samolot i czesc.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 15. Data: 2006-06-01 13:54:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Jun 2006, ppp wrote:

    > Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał
    >
    > Wkłady przepisane jak widać powyżej.
    > Tak więc sprawa prosta.

    ??
    Wkłady decydują o prawie własności co najwyżej (mi wychodzi
    że w tym przypadku nie, skoro dopiero rozważa dopłacenie
    to może o prawo spółdzielcze).
    Ale to nie ma nic do prawa mieszkania w lokalu - uważasz że
    właściciel moze ze swoim robić co chce?
    ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2006-06-01 15:00:44
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

> [...]
    > to może o prawo spółdzielcze).
    > Ale to nie ma nic do prawa mieszkania w lokalu - uważasz że

    Uważam tylko, że ktoś posiadający jaiekolwiek prawo do lokalu (pełne) może
    starać się o wymeldowanie lokatora. Chyba że lokator ma dożywocie zapisane w
    księgach. Jeżeli ktoś wykupuje spółdzielcze płacąc w czyimś imieniu to nic
    nie da się zrobić jeżeli główny najemca nie wyrazi dobrej woli a
    spółdzielnia się na to nie godzi.

  • 17. Data: 2006-06-01 15:56:08
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "ppp" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.60.0606011552160.3580@athlon...

    > Uważam tylko, że ktoś posiadający jaiekolwiek prawo do lokalu (pełne) może
    > starać się o wymeldowanie lokatora.

    a ja bede uparty .. jak to sie ma do ewentualnych praw wynikajacych z ustawy
    o ochronie praw lokatorow ???.... bo nie widze zwiazku a nie potrzebnie
    miesza sie w glowie autorowi watku

  • 18. Data: 2006-06-01 16:49:26
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > ustawy o ochronie praw lokatorow ???.... bo nie widze zwiazku a nie
    > potrzebnie miesza sie w glowie autorowi watku

    Może nie pamiętam, ale gdzie jest napisane, że to mieszkanie z zasobów gminy
    lub inne wskazane w ustawie?

  • 19. Data: 2006-06-01 17:30:42
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > Może nie pamiętam, ale gdzie jest napisane, że to mieszkanie z zasobów
    > gminy lub inne wskazane w ustawie?
    primo napisalem ewentualne prawa wynikajace z ustawy

    secundo ustawa o ochronie... dotyczy rownizez osób, które utraciły tytuł
    prawny do lokalu niewchodzącego w skład publicznego zasobu mieszkaniowego w
    przypadku umów o używanie lokali mieszkalnych, zawartych przed dniem 1
    stycznia 2005...

    w praktyce takich umow jest znaczna wiekszosc

  • 20. Data: 2006-06-03 00:47:37
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    ppp wrote:

    > Uważam tylko, że ktoś posiadający jaiekolwiek prawo do lokalu (pełne) może
    > starać się o wymeldowanie lokatora. Chyba że lokator ma dożywocie zapisane w

    Owszem, o ile lokator przestał być lokatorem - tj. jeśli w danym lokalu
    nie zamieszkuje.

    Jeśli zamieszkuje - wymeldować nie można.