  • 11. Data: 2008-09-03 18:35:12
    Temat: Re: wariat z parkingu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu> napisał w wiadomości
    news:g9ll3i$45q$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > Tak. Złośliwe niepokojenie. Patrz kodeks wykroczeń, w rozdz. wykr.
    > przeciw osobie.

    Moim zdaniem raczej będzie to uszkodzenie polegające na uczynieniu
    niezdatnym do użytkowania tego pojazdu, czy z art. 124 kw, tym nie mniej na
    pewno wykroczenie.

    > Najlepiej na Policję lub SM.

    Dokładnie, podając świadka, który widział sprawcę.

  • 12. Data: 2008-09-03 18:51:49
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał
    >
    > To jest myśl. Czas realizacji circa 18 miesięcy :P. Najpierwsz trzeba
    > wyłożyć koszty pomocy potem sądowe. I tak przy każdym spuszczeniu
    > powietrza???...

    to kwestia wzgledna, zalezy ile juz to trwa.

    gorzej, ze na kazde wezwanie musialbys miec dowod/zeznania swiadka ze to
    ten typ. z tym byloby trudno...

    gacek