  • 1. Data: 2004-01-22 17:23:00
    Temat: walka z eniro (Panoram Firm)
    Od: "Paweł 'Błachol'" <p...@g...pl>

    jako, ze mam dostep do neta, a moj kumpel nie, to mam pyanie w jego
    imieniu...

    nie wiem, czy ktos z Was spotkal sie z klopotami z firma Eniro Polska -
    zamieszczajaca ogloszenia w Panoramie Firm, ale mojego kumpla akurat taka
    sprawa spotkala

    jakos w lipcu zjawil sie u niego czlowieczek z w/w firmy i wraz z moim
    znajomym ustalili sobie jakies rzeczy odnosnie zamieszczenia ogloszenia -
    wpisu - (tresc itp.) i potem dalej moj kumpel podpisal z nim umowe; jednak
    po jakis 20-40 minutach zadzwonil do goscia, ktory u niego byl (jakis
    przedstawciciel handlowy z eniro), ze jednak troche koszty sa wysokie i ze
    prosi o odwolanie tego zamowienia, w celu skorygowania lub wykreslenia
    wpisu; po jakims czasie zadzwonil ten wspanily czlowiek, ze powyzsze
    zamowienie odwolalal calkowicie i juz jest po sprawie

    problem zaczal sie dopiero, gdy do mojego znajomego przyszla faktura z w/w
    firmy, zeby zaplacic cos okolo 1000,00 czy 2000,00 zl za zamieszczenie
    ogloszenia, ktore rzekomo zostalo odwolane...

    jesli chodzi o wpis, to zostal wydrukowany, mimo powyzszych ustalen, a
    znajomy juz jakies pol roku walczy z ponagleniami i grozbami kar ze strony
    eniro

    ma ktos z Was jakies sugestie co w takim wypadku mozna zrobic?
    czy ewentualny atak na droge sadowa, ma szanse zwycieskie?
    czy biling rozmow telefonicznych jest jakas pomoca?

    pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2004-01-22 17:27:11
    Temat: Re: walka z eniro (Panoram Firm)
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > nie wiem, czy ktos z Was spotkal sie z klopotami z firma Eniro Polska -
    > zamieszczajaca ogloszenia w Panoramie Firm, ale mojego kumpla akurat taka
    > sprawa spotkala

    Ja miałem odwrotną sytuację z tą firmą: ogłoszenie zamówiłem, wykupiłem, i
    mimo wielu prób nie znalazłem swojego ogłoszenia w żadnej z kilku edycji PF :(

    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 3. Data: 2004-01-22 17:31:37
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Paweł 'Błachol'" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jakos w lipcu zjawil sie u niego czlowieczek z w/w firmy i wraz z moim
    > znajomym ustalili sobie jakies rzeczy odnosnie zamieszczenia ogloszenia -
    > wpisu - (tresc itp.) i potem dalej moj kumpel podpisal z nim umowe;
    ^^^^^^^

> [...]
    > wpisu; po jakims czasie zadzwonil ten wspanily czlowiek, ze powyzsze
    > zamowienie odwolalal calkowicie i juz jest po sprawie

    Umowa zostala zawarta na pismie. Wiec jak mozna ja odwolac na gębe? Czy
    umowa taka forme przewiduje? Trzeba bylo przeczytac o warunkach rozwiazania
    umowy - to tez powinno byc w tej umowie.
    Kumpel okazal sie skrajna naiwnoscia i za nia zaplaci.
    Przeciez PF wywiazala sie z pisemnej umowy. Trzeba bylo ta umowe
    wypowiedziec na pismie. Nieznajomosc prawa w spoleczenstwie jest wprost
    porazajaca...

    --
    SQLwysyn

  • 4. Data: 2004-01-22 18:05:05
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Thu, 22 Jan 2004 18:23:00 +0100, "Paweł 'Błachol'"

> [...]
    >czy ewentualny atak na droge sadowa, ma szanse zwycieskie?
    >czy biling rozmow telefonicznych jest jakas pomoca?

    bo to się załatwia listem poleconym a nie przez telefon

    człowiek z tej firmy ma dochód z prowizji więc w jego interesie nie
    było odwoływać w/w ogłoszenia

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 5. Data: 2004-01-22 20:03:05
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

> [...]
    > czasie zadzwonil ten wspanily czlowiek, ze powyzsze zamowienie
    > odwolalal calkowicie i juz jest po sprawie

    taaa
    pewnie
    a nie zdziwił się ten znajomy że zamówienie ( umowa o zamieszczenie
    reklamy razem z warunkami na odwrocie ) jest na piśmie , a rezygnacje
    to wystarczy ot tak sobie przez telefon złożyć ????
    nie przeczytał co jest na odwrocie tejże umowy odnośnie rezygnacji ??

    jakoś tak troche mało wiarygodna ta historyjka .......

  • 6. Data: 2004-01-22 20:26:43
    Od: Raku <r...@N...amigos.kom.pl>

    Użytkownik Paweł 'Błachol' napisał:

    > problem zaczal sie dopiero, gdy do mojego znajomego przyszla faktura z w/w
    > firmy, zeby zaplacic cos okolo 1000,00 czy 2000,00 zl za zamieszczenie
    > ogloszenia, ktore rzekomo zostalo odwolane...

    czy fakturę podpisał i odesłał - bo jak nei to ... raczej oni mają
    problem nie ty

    --
    #####################
    Raku

  • 7. Data: 2004-01-22 20:30:56
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "futszaK" kemenangan <22 sty 2004> menyalin :

    > człowiek z tej firmy ma dochód z prowizji więc w jego interesie nie
    > było odwoływać w/w ogłoszenia

    abstrahujac, a nie ma takiej obcji zeby bezposrednio w pf umieszczac ogloszenie ?
    Potrzebni sa Ci
    posrednicy?

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl

  • 8. Data: 2004-01-22 21:28:30
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ..

    > abstrahujac, a nie ma takiej obcji zeby bezposrednio w pf
    > umieszczac ogloszenie ? Potrzebni sa Ci posrednicy?

    tzn jacy posrednicy ?
    przedstawiciel handlowy firmy bedacej wlascicielem panoramy to
    posrednik ?

    rotfl

  • 9. Data: 2004-01-22 21:29:54
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Raku" <r...@N...amigos.kom.pl> napisał w wiadomości

    > czy fakturę podpisał i odesłał - bo jak nei to ... raczej oni mają
    > problem nie ty

    taaa ?
    a jak na umowie o zamieszczenie reklamy jest miejsce na podpis przy
    tekscie - niniejszym upowazniam Eniro ble ble ble do wystawienia
    faktury vat bez mojego podpisu - i przy tym tekscie jest podpis goscia
    to oni mają problem ?

  • 10. Data: 2004-01-22 22:10:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Raku" <r...@N...amigos.kom.pl> napisał w wiadomości

    > czy fakturę podpisał i odesłał - bo jak nei to ... raczej oni mają
    > problem nie ty

    A jakieś uzasadnienie prawne do tego twierdzenia? No bo niby czemu brak
    podpisu na fakturze w tym konkretnym przypadku miał by cokolwiek
    komplikować. Zamówienie z podpisem jest. usługa wykonana, co łatwo
    sprawdzić dostarczając choćby do akt egzemplarz PF. Moim zdaniem nakaz
    zapłaty bez problemu dostaną.