  • 21. Data: 2003-02-20 16:08:41
    Temat: Re: wadliwa instrukacja obsługi !!!
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Nie kłócę się a jedynie przedstawiam fakty poparte odpowiednią wiedzą
    > specjalistyczną, której chyba Ci brakuje.

    Sorki klemens, jezeli nie odrozniasz podlaczenia magetowidu i tv od
    podlaczenia grafiki z tv-out i tv to niestety moja wiedza nie jest
    wystarczająca by to Ci wytlumaczyc.

    ssj5
    EOT

  • 22. Data: 2003-02-20 16:23:24
    Od: "Klemens" <k...@h...pl>

    > Sorki klemens, jezeli nie odrozniasz podlaczenia magetowidu i tv od
    > podlaczenia grafiki z tv-out i tv to niestety moja wiedza nie jest
    > wystarczająca by to Ci wytlumaczyc.
    >
    > ssj5

    Juz mi się niech pisać. Bo nie ma różnicy od strony sygnału- czy to tak
    ciężko zrozumieć?? Najważniejsze jest aby pasował sygnał, a z czego on
    wychodzi nie ma znaczenia. Może on wychodzic nawet z lodówki, pod warunkiem,
    że będzie spełnaił warunki określone dla sygnału VIDEO. Dla kompa nie ma
    znaczenia co jest na końcu kabla i odwrotnie- dla TV lub mag. nie ma
    znaczenia co jest na końcu kabla. Po to opracowano pewne standardy
    (dotyczące parametrów sygnałów audio-video) , aby nie było takich problemów.
    Już więcej nie będę pisał bo jesteś odporny na wiedzę techniczną tak jak ja
    jestem odporny na wiedzę humanistyczną.
    Odpowiadasz na moje posty chyba tylko dlatego, że nie umiesz się przyznać do
    braku wiedzy z tej dziedziny.
    Pozdrawiam.
    Klemens

  • 23. Data: 2003-02-21 01:42:53
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b32odv$n6k$1@atlantis.news.tpi.pl>, ssj5 wrote:

    > nie zartuj! podlaczasz karty TV do telewizorka przy wlaczonym kompie? i
    > telewizorze?

    Nie żartuje. Serio tak robie i to ze 2 lata :) Odpalanie kompa z
    podłączonym wejściem TV-out jest dodatkowo często niepraktyczne, bo
    dla ww kart wymusza na wyjściu VGA częstotliwość 50Hz (PAL) - pewnie
    wspólny zegar.
    Natomiast faktem jest, że zarówno dla ATI jak i np. GeForce4, ostrzeżenie
    aby nie (pod/roz)łączać przy włączonym zarówno tv jak i pc w dokumentacji
    istnieje, wydaje mi się jednak, że wynika to głównie z potencjalnej obawy
    przed niewłaściwym uziemieniem któregoś z ww. tj gdy mają one różną "masę"
    i różnica potencjału pomiędzy oboma wejściami może być wtedy bardzo duża.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2003-02-21 14:03:11
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > jestem odporny na wiedzę humanistyczną.
    > Odpowiadasz na moje posty chyba tylko dlatego, że nie umiesz się przyznać

    widocznie inni tez nie maja wiedzy. tylko Ty jestes tylko wszechwiedzacy...
    a jaka jest twa wiedza? to zostawiam juz Tobie. zadalem pytanie na grupie
    specjalistycznej.poczytaj

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.c
    omp.pecet&aid=22946189

    pozdrawiam
    ssj5

  • 25. Data: 2003-02-21 18:05:25
    Od: "Klemens" <k...@h...pl>

> [...]
    wszechwiedzacy...
    > a jaka jest twa wiedza? to zostawiam juz Tobie. zadalem pytanie na grupie

    Ty chyba nawet czytać nie umiesz. A co ja napisałem we wcześniejszym
    poście???
    Cytat:
    "Palenei kart graf. może wystąpić przy wadliwej instalacji elektrycznej
    (kombinowanie z uziemieniem), ale ja nic nie poradzę na to. "

    Mój komp nie jest uziemiony.
    Odpowiedź zTwojej specjalistycznej grupy jest potwierdzeniem mojej wiedzy.
    Podrawiam.
    Klemens

  • 26. Data: 2003-02-21 18:29:07
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Mój komp nie jest uziemiony.
    > Odpowiedź zTwojej specjalistycznej grupy jest potwierdzeniem mojej wiedzy.
    chyba jednoczesnie zaprzeczeniem twego wywodu:-))) ale to tak, jak sie
    upiera przy swoim. i wcale palenie "nie musi nastapic przy wadliwej
    instalacji elektrycznej" ale przeciez wiesz lepiej. no i czytac umiesz....

    ssj5
    EOT

  • 27. Data: 2003-02-21 18:35:34
    Od: "Klemens" <k...@h...pl>

    i wcale palenie "nie musi nastapic przy wadliwej
    > instalacji elektrycznej" ale przeciez wiesz lepiej. no i czytac umiesz....
    >
    > ssj5
    > EOT
    Możesz wyjaśnić co chciałeś tym przekazać :) . Nie wiem do czego to się
    odnosi????

  • 28. Data: 2003-02-21 18:39:38
    Od: "Klemens" <k...@h...pl>

    Mój komp nie jest uziemiony.
> [...]
    > upiera przy swoim. i wcale palenie "nie musi nastapic przy wadliwej
    > instalacji elektrycznej" ale przeciez wiesz lepiej. no i czytac umiesz....

    Pokaż to zaprzeczenie. :)

  • 29. Data: 2003-02-23 14:38:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Klemens" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Pokaż to zaprzeczenie. :)

    On nic Ci nie pokaże. ssj5 jest tępym i zarozumiałym pracownikiem policji
    ( sprząta tam czy coś podobnego).
    Za żadne skarby nie przyzna Ci racji.
    Mam kartę R9000 a wczesniej różne GF-y i podłączałem (oraz odłączałem) kabel
    między wyjsciem TV i telewizorem i nic się nie spaliło.Przypadki takie mogą
    wystąpić przy zasilaniu kompa i TV z różnych faz.

    Pozdr
    Leszek

  • 30. Data: 2003-02-23 20:41:30
    Od: "Klemens" <k...@h...pl>

> [...]
    mogą
    > wystąpić przy zasilaniu kompa i TV z różnych faz.

    Zgadam sie i dodam , że moga także wystąpić jeżeli masz połączony przewód
    ochronny z neutralnym w celu wykonania uziemienia- tak robią niektórzy
    "elektrycy".
    Pozdrawiam.
    Klemens