-
1. Data: 2009-05-22 10:01:06
Temat: wada ukryta?
Od: "miriola" <l...@g...pl>
kupiłam lodowke, ekipa przywiozła do domu ,rozpakowali postawili, pojechali,
po dokladnym rozklejeniu wsyztskich tasm spostrzegłam ze półeczka plastikowa
jest pęknięta (pęknięcie było zalepione taśmą więc nie było go widac).
Czy sklep ma obowiazek wymienic na nowe? -oni kaza czekac na decyzje. Jak im
udowodnic prawnie ze wada juz byla, ze to bubel.
Jak mozna jeszcze dochodzic praw jak sklep odmowi, do producenta pisac
skarge? (moze to powstało na etapie produkcji)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2009-05-22 10:39:41
Temat: Re: wada ukryta?
Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
> kupiłam lodowke, ekipa przywiozła do domu ,rozpakowali postawili,
> pojechali, po dokladnym rozklejeniu wsyztskich tasm spostrzegłam ze
> półeczka plastikowa jest pęknięta (pęknięcie było zalepione taśmą
> więc nie było go widac). Czy sklep ma obowiazek wymienic na nowe? -oni
> kaza czekac na decyzje. Jak im udowodnic prawnie ze wada juz byla, ze
> to bubel.
Może zamiast udowadniania cudzej winy prościej ci będzie udowodnienie
swojej niewinności?
Ułatwić może ci fakt fabrycznego zabezpieczania taśmą, przez którą element
na uszkodzony nie wyglądał przy oględzinach w momencie dostawy..
Co innego gdy taśma znalazła się tylko w tym egzemplarzu w celu ukrycia
uszkodzenia, co byłoby niezwykle ciężko udowodnić po dostawie, bo
właściwym momentem była ta dostawa.
-
3. Data: 2009-05-22 10:58:52
Temat: Re: wada ukryta?
Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>
Użytkownik "miriola" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gv5t52$2f4$1@inews.gazeta.pl...
> Jak mozna jeszcze dochodzic praw jak sklep odmowi, do producenta pisac
> skarge? (moze to powstało na etapie produkcji)
pisz do producenta
w mojej mikrofalówce ROMIX brakowało plastikowego kółka pod talerzem
w MM mnie olali
po uprzejmym emailu bezpośrednio do producenta, dostałem przesyłką gratis
to, co trzeba
:)
Raist