  • 1. Data: 2009-05-22 10:01:06
    Temat: wada ukryta?
    Od: "miriola" <l...@g...pl>

    kupiłam lodowke, ekipa przywiozła do domu ,rozpakowali postawili, pojechali,
    po dokladnym rozklejeniu wsyztskich tasm spostrzegłam ze półeczka plastikowa
    jest pęknięta (pęknięcie było zalepione taśmą więc nie było go widac).
    Czy sklep ma obowiazek wymienic na nowe? -oni kaza czekac na decyzje. Jak im
    udowodnic prawnie ze wada juz byla, ze to bubel.

    Jak mozna jeszcze dochodzic praw jak sklep odmowi, do producenta pisac
    skarge? (moze to powstało na etapie produkcji)

  • 2. Data: 2009-05-22 10:39:41
    Temat: Re: wada ukryta?
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > więc nie było go widac). Czy sklep ma obowiazek wymienic na nowe? -oni
    > kaza czekac na decyzje. Jak im udowodnic prawnie ze wada juz byla, ze
    Może zamiast udowadniania cudzej winy prościej ci będzie udowodnienie
    swojej niewinności?
    Ułatwić może ci fakt fabrycznego zabezpieczania taśmą, przez którą element
    na uszkodzony nie wyglądał przy oględzinach w momencie dostawy..
    Co innego gdy taśma znalazła się tylko w tym egzemplarzu w celu ukrycia
    uszkodzenia, co byłoby niezwykle ciężko udowodnić po dostawie, bo
    właściwym momentem była ta dostawa.

  • 3. Data: 2009-05-22 10:58:52
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>

    Użytkownik "miriola" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak mozna jeszcze dochodzic praw jak sklep odmowi, do producenta pisac
    > skarge? (moze to powstało na etapie produkcji)

    pisz do producenta
    w mojej mikrofalówce ROMIX brakowało plastikowego kółka pod talerzem
    w MM mnie olali
    po uprzejmym emailu bezpośrednio do producenta, dostałem przesyłką gratis
    to, co trzeba
    :)

    Raist