  • 1. Data: 2024-06-12 17:06:00
    Temat: w opozycji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-jaro
    slaw-kaczynski-zamalowal-tabliczke-na-wiencu-przed-p
    omnikiem-smolenskim-st7958732
    https://www.youtube.com/watch?v=63Ka-cq9peI

    Policja nadal pilnuje schodów ... ale jakoś inaczej :-)

    A co tam słychac w temacie ... kradzieży? Przywłaszczenia?
    https://www.youtube.com/watch?v=6d4DLsdx1Zs

    tudzież
    https://www.youtube.com/watch?v=fA_bLN7bG4w

    J.

  • 2. Data: 2024-06-12 17:32:43
    Temat: Re: w opozycji
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 12.06.2024 o 17:06, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Policja nadal pilnuje schodów ... ale jakoś inaczej :-)
    >

    > A co tam słychac w temacie ... kradzieży? Przywłaszczenia?

    Ja bym mu te schody pod dom zawiozła. Miałby bliżej i cały czas na oku.

    --
    animka

  • 3. Data: 2024-06-12 18:20:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jun 2024 17:32:43 +0200, Animka wrote:
    slaw-kaczynski-zamalowal-tabliczke-na-wiencu-przed-p
    omnikiem-smolenskim-st7958732

    > Ja bym mu te schody pod dom zawiozła. Miałby bliżej i cały czas na oku.

    Jest to jakiś pomysł, ale w koncu prezydent Polski, tragicznie zmarły
    na posterunku, prezydent Warszawy - zasłużył na pomnik w stolicy.
    A może i na dwa.

    Tylko co - tabliczke solidną dodac "ku czci ofiar upartego prezydenta
    i przydupasów jego" ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-06-12 18:32:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 18:20, J.F pisze:

    > Jest to jakiś pomysł, ale w koncu prezydent Polski, tragicznie zmarły
    > na posterunku, prezydent Warszawy - zasłużył na pomnik w stolicy.
    > A może i na dwa.

    Przecież jest obok.

    > Tylko co - tabliczke solidną dodac "ku czci ofiar upartego prezydenta
    > i przydupasów jego" ? :-)

    W teorii to pomnik wszystkich ofiar katastrofy. Może tradycyjnie - o
    zmarłych dobrze albo wcale - więc do rozbiórki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-06-12 18:42:55
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 18:32, Shrek pisze:

    > W teorii to pomnik wszystkich ofiar katastrofy. Może tradycyjnie - o
    > zmarłych dobrze albo wcale - więc do rozbiórki:P

    Żeby wkurwić Kaczora? Można prościej. Pobudować obok windę dla
    niepełnosprawnych ;)

    PD

  • 6. Data: 2024-06-12 18:47:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 18:42, PD pisze:

    > Żeby wkurwić Kaczora? Można prościej. Pobudować obok windę dla
    > niepełnosprawnych ;)

    W tam - postument solidny już jest, czas na pomnik - kiedyś pisalem -
    Millera, Cimoszkę i Hibnerową wprowadzajacych po schodach Polskę do unii.

    Tak przy okazji - czemu poligon jeszcze nie oddany do miasta?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-06-12 19:02:58
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 18:47, Shrek pisze:

    > W tam - postument solidny już jest, czas na pomnik - kiedyś pisalem -
    > Millera, Cimoszkę i Hibnerową wprowadzajacych po schodach Polskę do unii.

    Jeśli w tą stronę, to przy zmianie władzy nowa postawi swoich. W sumie
    niegłupi pomysł, kadencyjność rzeźb na postumencie. Tu się da nawet
    jakieś obietnice wyborcze łatwospełnialne wygenerować. No i wyobraź
    sobie Kurskiego, straszącego polaków, że jak wygra Tusk, to na
    postumencie będzie dziadek z wermahtu.

    > Tak przy okazji - czemu poligon jeszcze nie oddany do miasta?

    A obiecywali, że oddadzą? Jebaćpis obiecywali, a nie poligon :P

    PD

  • 8. Data: 2024-06-12 19:32:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 19:02, PD pisze:

    > Jeśli w tą stronę, to przy zmianie władzy nowa postawi swoich.

    Ale jak plac wroci do miasta, to miasto decyduje:P

    > A obiecywali, że oddadzą? Jebaćpis obiecywali, a nie poligon :P

    No to niech jebią:p

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2024-06-12 21:29:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Przecież jest obok.

    > W teorii to pomnik wszystkich ofiar katastrofy. Może tradycyjnie - o
    > zmarłych dobrze albo wcale - więc do rozbiórki:P

    Owszem.

    --
    animka

  • 10. Data: 2024-06-13 10:49:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 12 Jun 2024 18:20:30 +0200, J.F napisał(a):

    > w koncu prezydent Polski, tragicznie zmarły
    > na posterunku, prezydent Warszawy - zasłużył na pomnik w stolicy.
    > A może i na dwa.

    Ja akurat jestem przeciwny kultowi miernot, tym bardziej że na skutek
    głupoty Kaczyńskiego zginęło 95 osób.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    https://sites.google.com/view/gtracz