  • 1. Data: 2004-11-08 13:17:39
    Temat: Re: uzywany samochód a rękojmia
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "maro" <n...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:svpuo0hh7q22fdose025dkotapguanjc07@4ax.com...
    > Czesc
    >
    > Kupilem samochod vw golfa II rocznik 1991 silnik 1.3 w dniu 09.10.04
    > mam na to fakture VAT i wszystko bylo ok, zmienilem olej w silniku w
    > skrzyni, pasek rozrzadu itp itd. auto ladnie chodzilo i w sobote
    > 6.11.2004 zaczely sie zgrzyty wizgi na biegach 1-3, wsteczny
    > wylatywal, 3 bieg tak samo, bylem u goscia u ktorego kupilem samochod,
    > kazal przyjechac dzisiaj na warsztat i okazalo sie ze synchronizatory
    > w skrzyni poszly.
    > obiecal mi ze skrzynie z niemiec przywiezie, pokryje koszt wymiany
> [...]

    o gwarancji na smietniki sie nie wypowiem bo bez sensu
    tobie blizej do skupu zlomu niz do rekojmi i gwarancji.
    a co do skrzyni do golfa skrzynia 5 powinna kosztowac cala w granicach
    150 200 zl nie warto naprawiac.wez gazetke poszukaj.do golfa jest tego
    pelno.
    MM

    i bez urazy tez jezdze autem lat 12 .
    tylko mi do glowy nie przyjdzie rozmawiac o gwarancji