  • 31. Data: 2012-04-25 11:10:42
    Temat: Re: uzywanie internetu bez umowy..
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 12:03, januszek pisze:

    > Telepatii nie praktykuję ;) Brak prostej metody odróżnienia takich sieci
    > nie powoduje, że sieć źle zabezpieczona staje się hotspotem (i
    > odwrotnie).

    Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika - staje się.

  • 32. Data: 2012-04-25 11:42:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 12:36, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Opisujesz to co czuje uzytkownik a nie wlasnosc sieci. Z tego tez punktu
    > widzenia, ktory okresliles: uzytkownikowi wydaje sie, ze korzysta z
    > hotspota (mimo, ze faktycznie jest to nie zabezpieczona siec a nie
    > hotspot).

    OK, to jak udowodnisz INTENCJĘ udostępniającego łącze?

    Bo masz dwa wyjścia - albo udostępnił świadomie, albo jest idiotą, który
    nie powinien zbliżać się do komputera.

  • 33. Data: 2012-04-25 11:47:45
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Z premedytacją czy bez to mało istotne.
    Jeśli AP się rozgłasza i jest otwarty to z założenia traktuje się go jako hotspota.

  • 34. Data: 2012-04-25 11:54:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 12:46, januszek pisze:

    > Rozumiem. Jednak nie jestesmy na forum dyskusyjnym dla Racjonalistow
    > tylko dyskutujemy o zagadnieniach prawnych. Pytalem wiec o podstawe
    > prawna dla takiego zalozenia, ze skoro siec nie wyglada na zabezpieczona
    > to jest hotspotem i kazdy moze w zgodzie z prawem z niej korzystac (i
    > na jakich warunkach)?

    A na jakiej podstawie możesz korzystać z np. niezabezpieczonej ławki w
    parku, poidełka czy innego kranu lub kosza na śmieci?

  • 35. Data: 2012-04-25 12:03:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

> [...]

    Telepatii nie praktykuję ;) Brak prostej metody odróżnienia takich sieci
    nie powoduje, że sieć źle zabezpieczona staje się hotspotem (i

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 36. Data: 2012-04-25 12:05:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Jeśli AP się rozgłasza i jest otwarty to z założenia traktuje się go
    > jako hotspota.

    Sprecyzuj co rozumiesz przez "z założenia"?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 37. Data: 2012-04-25 12:11:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4f979105$1@news.home.net.pl...

    > Patrz niżej.
    A co jest niżej? Bo nie nadążam.

  • 38. Data: 2012-04-25 12:12:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-25 13:08, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > A zawarles z nim jakas umowe na dostep do Sieci?

    > W zaleznosci od odpowiedzi na pytanie, ktore postawilem wyzej sa dwa
    > wyjscia - user zawarl umowe i korzysta swiadomie albo bazuje na
    > idiotycznym zalozeniu, ze ktos mu udostenia lacze na nie istniejacych
    > "zasadach ogolnych" ;)

    hmmm - skoro są punkty dostępowe do internetu, z których możesz
    korzystać bezumownie, to jak na taką usługę zawrzesz umowę?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 39. Data: 2012-04-25 12:15:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 12:11, Robert Tomasik pisze:
    > w wiadomości news:4f979105$1@news.home.net.pl...

    > A co jest niżej? Bo nie nadążam.

    Zaznaczyłem. Abonament == 0zł. Płaci się tylko kaucję za SIMkartę (chyba
    22zł).

  • 40. Data: 2012-04-25 12:20:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 13:08, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > A zawarles z nim jakas umowe na dostep do Sieci?

    A zawarłeś jakąś umowę na wchodzenie na każdą PUBLICZNIE DOSTĘPNĄ stronę
    internetową, na którą wchodziłeś? A umowę na chodzenie po każdym kawałku
    chodnika czy jazdę po każdym kawałku drogi?

    Patrz wyżej.