  • 11. Data: 2007-06-21 08:13:55
    Temat: Re: uzyczenie samochodu a gps
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    chester pisze:

    > Jakbyś wiedział, czego się tyczy moja wypowiedź to być pewnie nie
    > napisał tego posta :-)

    Nadal jednak chyba nie widzisz różnicy która jest istotna dla całego
    tematu. Żądanie zamontowania GPS'u w prywatnym samochodzie pracownika
    jest pewnym nadużyciem, nawet jeśli samochód jest wykorzystywany do
    celów służbowych i pracodawca płaci "kilometrówkę".

    Skoro argumentacją pracodawcy jest że płaci za wykorzystanie prywatnego
    auta do celów służbowych, to niech zapłaci za leasing w pełni służbowego
    auta - wtedy nie będzie nawet musiał pytać pracownika o zgodę.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 12. Data: 2007-06-21 08:25:37
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Sebcio pisze:

> [...]
    > jest pewnym nadużyciem, nawet jeśli samochód jest wykorzystywany do
    > celów służbowych i pracodawca płaci "kilometrówkę".

    Geez. Ja różnicę widzę, po prostu się do niej w moim pierwszym poście w
    tym temacie nie odniosłem!
    Skomentowałem tylko to, że pracodawca chce inwigilować pracowników w
    godzinach pracy, a jeden z przedpiśców ironicznie zapytał, czy w kiblu
    też są kamery. Czytajcie proszę uważnie.

    > Skoro argumentacją pracodawcy jest że płaci za wykorzystanie
    > prywatnego auta do celów służbowych, to niech zapłaci za leasing w pełni
    > służbowego auta - wtedy nie będzie nawet musiał pytać pracownika o zgodę.

    Albo niech podpisze stosowną umowę z pracownikiem.
    Zresztą są sytuacje gdzie dla pracownika może takie monitorowanie być
    korzystne (konwojowanie).

    chester