  • 21. Data: 2006-11-26 18:43:43
    Temat: Re: uzupelnienie
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości
    news:ekcmh2$8hf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zresztą - trawnik służy jako sralnia!

    EWIDENTNY BŁĄD!!!
    Z poziomu twoich wypowiedzi można wywnioskować, iż jako sralnia przynajmniej
    przez jakiś czas służyła twoja czaszka ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2006-11-27 05:01:01
    Od: "ngo" <n...@g...pl>

    > Idąc tym tokiem myślenia
    > dobijanie rannego człowieka (lub zadawanie mu kolejnej rany) nie byłoby
    > karalne.

    ale nam sie makabrycznie zrobilo z tymi przykladami, ale to pan zaczal. wiec
    idac Pana tokiem rozumowania - jesli strzele do zabitego juz czlowieka /mam
    swiadomosc, ze juz ten czlowiek nie zyje/ to wedlug Pana rozumowania -
    odpowiadam za zabojstwo?:-))) a moze za wspoludzial?/oczywiscie zalozenie
    jest jak przy naszym nieszczesnym trawniku, ze juz dawno ten czlowiek nie
    zyje, a ja nie mam nic wspolnego z jego zejsciem smiertelnym/
    ps
    trawnik
    1. <teren zasiany trawą>
    2. <teren, na którym ułożono sztuczne pokrycie przypominające trawę; też:
    samo takie pokrycie>
    EOT

  • 23. Data: 2006-11-27 05:52:44
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "ngo" <n...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > czlowieka /mam swiadomosc, ze juz ten czlowiek nie zyje/ to wedlug Pana
    > rozumowania - odpowiadam za zabojstwo?:-)))

    jeśli wiedziałeś, że strzelasz do trupa odpowiesz za bezczeszczenie zwłok
    jeśli nie wiedziałeś, odpowiesz za usiłowanie zabójstwa

  • 24. Data: 2006-11-27 06:56:03
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:ekcjc0$qnk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy to Twoje ulubione słowo rozwiązują większość problemów?
    > Bo trawniki właśnie ku temu służą, aby po nich spacerować, deptać je i
    > rozkładać na nich koce!!!

    Na psich kupach ???
    A fe!!!

    --
    pozdr
    P.

  • 25. Data: 2006-11-27 11:03:50
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 26 Nov 2006 17:07:27 +0100, ngo napisał(a):

    > cytowalam, gdyz nie widze powiazania pomiedzy Pana argumentami a kodeksem
    > wykroczen. jesli nie widze trawy bo lezy na nim wartswa sniegu to imho nie
    > popelniam wykroczenia z art 144. tak samo i tutaj - jesli czegos nie ma - bo
    > jest juz dawno zniszczone - to jak moge to niszczyc? jesli ktos Panu wybije
    > szybe w samochodzie, bedzie zbita, podziurawiona i ja uderze w te sama szybe
    > /juz wybita/ to wedlug Pana odpowiadam za uszkodzenie mienia?

    Jeśli ktoś lubi jeździć z wybitą do połowy szybą a Ty ją wybijesz
    całkiem to jak najbardziej za to odpowiesz.
    Tak samo określenie "trawnik" odnosi się do miejsca, a nie do ilości
    i długości ździebeł trawy na nim.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 26. Data: 2006-11-27 14:56:26
    Od: "ngo" <n...@g...pl>

    > No tak. Przez takich jak ty.

    Panie Leszku filozofuje Pan?postawilam problem prawny - nie filozoficzny.
    chial Pan cos jedynie napisac?oki przyjmuje do wiadomosci Pana filozofie,
    ale wydawalo mi sie ze to grupa pl.soc.prawo.

  • 27. Data: 2006-11-27 16:59:11
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Z poziomu twoich wypowiedzi można wywnioskować, iż jako sralnia
    > przynajmniej przez jakiś czas służyła twoja czaszka ;))

    Uważaj łosiu! Zaraźliwe to jest

  • 28. Data: 2006-11-27 17:38:19
    Temat: Re: zatrzymanie pojazdu w miejscu przeznaczonym na zielen
    Od: "ngo" <n...@g...pl>

    > Jeśli to strefa zamieszkania to zabronione jest parkowanie w każdym
    > miejscu nie wyznaczonym do tego. Mogli wlepić mandat bez "strzału
    > ostrzegawczego" .

    a wyobraz sobie panie Filozofie, ze nie ma oznaczonej strefy zamieszkania.
    tak wiec dalsze Pana wywody mijaja sie z celem....

    ps.
    psy szcekaja a karawana jedzie dalej.....panie Leszqu

  • 29. Data: 2006-11-28 15:28:17
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ngo" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a wyobraz sobie panie Filozofie, ze nie ma oznaczonej strefy zamieszkania.
    > tak wiec dalsze Pana wywody mijaja sie z celem....
    >
    > ps.
    > psy szcekaja a karawana jedzie dalej.....panie Leszqu

    Ano. Na uliczkach osiedlowych nie będących częścią strefy zamieszkania
    być może "szcekają" ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 30. Data: 2006-11-28 16:42:49
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > U siebie to możesz nawet srać na dywan;))

    Wysram się na Twoim trawniku... przecież wolno!

    +inż.leva+