-
1. Data: 2005-12-25 20:34:37
Temat: uszkodzenie przez serwis
Od: "Tomek" <s...@n...pl>
Witam
Oddałem kamerę do reklamacji (nagrywała wg mnie za dużo szumów pracy
własnego mechanizmu)
Oprócz tego kamera działała przez prawie rok bez problemów
Kamera została odesłana przez sklep doserwisu
Wróciła z adnotacją że wszystko jest ok a te szumy są w normie (ja uważam
inaczej)
Po powrocie do domu okazało się że kamera w tej chwili ma problemy z
nagrywaniem (co jej się nigdy nie zdażyło)tzn raz nagrywa raz nie
Okres 12 miesięcznej gwarancji minoł kiedy kamera była w serwisie
Co zrobić w takiej sytuacji
Czy przyda się jakieś orzeczenie niezależnego rzeczoznawcy czy poprostu ją
odesłać po raz kolejny do serwisu
Tomek
-
2. Data: 2005-12-25 21:47:24
Temat: Re: uszkodzenie przez serwis
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Tomek [###s...@n...pl.###] napisał:
> Witam
> Oddałem kamerę do reklamacji (nagrywała wg mnie za dużo szumów pracy
> własnego mechanizmu)
> Oprócz tego kamera działała przez prawie rok bez problemów
> Kamera została odesłana przez sklep doserwisu
> Wróciła z adnotacją że wszystko jest ok a te szumy są w normie (ja
uważam
> inaczej)
> Po powrocie do domu okazało się że kamera w tej chwili ma problemy z
> nagrywaniem (co jej się nigdy nie zdażyło)tzn raz nagrywa raz nie
> Okres 12 miesięcznej gwarancji minoł kiedy kamera była w serwisie
> Co zrobić w takiej sytuacji
> Czy przyda się jakieś orzeczenie niezależnego rzeczoznawcy czy
poprostu ją
> odesłać po raz kolejny do serwisu
> Tomek
Ala na czas znajdowania się w serwisie najpewniej gwarancja jest
wydłużana. Zajrzyj do niej, ale nie najczęściej taki zapis tam jest.
-
3. Data: 2005-12-25 21:50:31
Temat: Re: uszkodzenie przez serwis
Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>
> Odda?em kamer? do reklamacji (nagrywa?a wg mnie za du?o szumów pracy
> w?asnego mechanizmu)Oprócz tego kamera dzia?a?a przez prawie rok bez
> problemów
jak dla mnie jestes pieprzonym cwaniakiem ktory:
1) ma zle ustawione kodowanie
2) nie zna ortografii
3) cwaniaczy zeby dostac darmowy sprzet - mam nadzieje ze faktycznie
spieprzyli Ci te kamere, ze nic nie wywalczysz i oduczysz sie takich
chamskich zagrywek
po roku Ci sie przypomnialo ze za duzo szumi ? pieprzony audiofil sie
znalazl
SA
-
4. Data: 2005-12-25 22:24:13
Temat: Re: uszkodzenie przez serwis
Od: "Tomek" <s...@n...pl>
> 1) ma zle ustawione kodowanie
Tak Ciekawe ?
> 2) nie zna ortografii
Polonista się znalazł
> 3) cwaniaczy zeby dostac darmowy sprzet - mam nadzieje ze faktycznie
> spieprzyli Ci te kamere, ze nic nie wywalczysz i oduczysz sie takich
> chamskich zagrywek
Ja Tobie życzę także Wesołych Świąt
-
5. Data: 2005-12-26 00:24:30
Temat: Re: uszkodzenie przez serwis
Od: "AB" <a...@o...pl>
> jak dla mnie jestes pieprzonym cwaniakiem
[...]
> cwaniaczy zeby dostac darmowy sprzet
> oduczysz sie takich chamskich zagrywek
[...]
> pieprzony audiofil sie znalazl
[...]
Nerwowy jestes. Polecam brom.
-al
-
6. Data: 2005-12-26 20:26:59
Temat: Re: uszkodzenie przez serwis
Od: "Noodles" <n...@e...net.pl>
Użytkownik "AB" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dond86$j8s$1@news.onet.pl...
> Nerwowy jestes. Polecam brom.
To ja napisze na spokojnie że również wydaje mi sie, że autor wątku
trochę kombinuje. Moi pomysłowi znajomi też nieraz zastanawiali się
przed końcem gwarancji jakby tu wymienić sprawny sprzęt na nowy w ramach
gwarancji. Zwłaszcza że tego samego modelu już nie ma w sprzedaży więc w
przypadku uznania gwarancji dostałoby się nowy (są nawet serwisy które
wymieniają sprzęt bez sprawdzania czy usterka faktycznie jest). A jeśli
sprzęt wraca z serwisu jako sprawny (bo jest sprawny) to przecież nie można
się tak łatwo poddawać i trzeba kombinować dalej. Może posądzenie serwisu o
uszkodzenie spowoduje że serwis dla świętego spokoju jednak wymieni sprzęt ?
-
7. Data: 2005-12-27 21:59:19
Temat: Re: uszkodzenie przez serwis
Od: "Tomek" <s...@n...pl>
> To ja napisze na spokojnie że również wydaje mi sie, że autor wątku
> trochę kombinuje. Moi pomysłowi znajomi też nieraz zastanawiali się
> przed końcem gwarancji jakby tu wymienić sprawny sprzęt na nowy w ramach
> gwarancji. Zwłaszcza że tego samego modelu już nie ma w sprzedaży więc w
> przypadku uznania gwarancji dostałoby się nowy (są nawet serwisy które
> wymieniają sprzęt bez sprawdzania czy usterka faktycznie jest). A jeśli
> sprzęt wraca z serwisu jako sprawny (bo jest sprawny) to przecież nie
> można
> się tak łatwo poddawać i trzeba kombinować dalej. Może posądzenie serwisu
> o
> uszkodzenie spowoduje że serwis dla świętego spokoju jednak wymieni sprzęt
> ?
Może i masz rację że czytając mój post mozna odnieść wrażenie że chcę sobie
wykombinować nowy sprzęt
Ale tak nie jest
Żeby ją odesłać do reklamacji namówił mnie sprzedawca ze sklepu w którym ją
kupiłem
po przypadkowej rozmowie
twierdząc że kiedyś podobny przypadek miał i serwis coś wyłączył (nie
wymieniał ) i szumy przestały się nagrywać
Ale każdy by się zdziwił (czytaj wku....) nagrywając dzieci w święta a
widząc zamiast nagrania kiszkę
(nigdy to się nie zdarzyło)
Tomek