  • 11. Data: 2006-04-21 09:03:50
    Temat: Re: usługi prawnicze, doradztwo prawne
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Foczken<b...@w...pl> napisał(a):

    > Osoby bez tytułu magistra prawa nie mogą świadczyć pomocy prawnej.

    A z czego to niby wynika? Proszę o podstawę prawna. Tylko nie przepisy uznane
    właśnie przez TK za niegodne z Konstytucja. ;)

  • 12. Data: 2006-04-23 20:21:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ja pisze tylko prawdę :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 13. Data: 2006-04-25 23:43:32
    Temat: lałem, że jesteś prawnikiem
    Od: Marek <m...@n...www>

    > Ja pisze tylko prawdę :)

    A myslalem, ze jestes prawnikiem... :-))))

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl