  • 11. Data: 2007-07-05 18:33:24
    Temat: Re: urzad gminy i jawna ksiega wieczysta
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:f6j0qr$kkq$...@n...news.tpi.pl,
    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Jak to nie prawny? Jak najbardziej prawny.

    Proponuję, że wskażę Ci to starostwo (a nawet dwa do wyboru), a Ty załatw
    tam wypis z rejestru gruntów. Pójdę z Tobą, popatrzeć. Jak Ci się to uda, to
    masz u mnie dobrą flaszkę. Tylko musisz kawałek podjechać, bo to na Śląsku.
    Wchodzisz w to?

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Jeżeli nie wiesz, co czynisz, rób to w sposób elegancki.
    /Prawa Murphy'ego/

  • 12. Data: 2007-07-05 20:04:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Xena pisze:

> [...]
    > załatw tam wypis z rejestru gruntów. Pójdę z Tobą, popatrzeć. Jak Ci się
    > to uda, to masz u mnie dobrą flaszkę. Tylko musisz kawałek podjechać, bo

    Ja tylko twierdzę że3 to interes prawny. Nie twierdzę że mamy w miarę
    mądrych urzędników.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 13. Data: 2007-07-05 21:29:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Xena wrote:

    > TO masz interes faktyczny a nie prawny.

    Jedno i drugie.

    > Nie, mnie nie przekonuj, ale byłam ostatnio świadkiem fascynującej
    > dyskusji na ten temat. Facet około 1,5 godziny usiłował przekonać panią
    > w starostwie, coby mu ten wypis z rejestru gruntów dała. Nie dostał.

    Chwila, mowa była o księgach wieczystych...

  • 14. Data: 2007-07-05 21:39:14
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:f6jiu7$kpn$...@a...news.tpi.pl,
    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Ja tylko twierdzę że3 to interes prawny. Nie twierdzę że mamy w miarę
    > mądrych urzędników.

    A ja tylko powtarzam argumenty urzędniczki starostwa. I chociażbyś na głowie
    stawał w niektórych miejscach tego nie załatwisz. Ale nie zmienie to faktu,
    że za drobną opłata poznasz numer kw, a w kw spokojnie przeczytasz kto jest
    właścicielem. Tylko nie będziesz wiedział, gdzie go znaleźć, a te informacje
    w starostwie są aktualniejsze, jednak niedostępne. I koło się powoli zamyka.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Zle jest być sługą Amora,bo im wierniej mu się służy,
    tym boleśniejsze trzeba znieść ukłucia.

  • 15. Data: 2007-07-05 21:53:11
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:e...@n...lechistan.com,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Jedno i drugie.

    > Chwila, mowa była o księgach wieczystych...

    Nienienienie.
    cytuję zatem od źródła:
    W wiadomości:f6bsen$e8k$...@n...onet.pl,
    Gab <g...@p...com> napisał(a):

    > składasz wniosek o udostepnienie danych osobowych i prosisz o
    > skrócony wypis z ewidencji gruntów dot. tej działki. W tym wypisie
    > masz dane adresowe właściciela i numer KW tej nieruchomości. Opłata
    > kilka złotych.

    Zgadza się?
    pozdrawiam Tatiana
    --
    Zakochana para jest jak wschód lub zachód słońca, zjawisko codzienne, ale
    rzadko widywane