  • 1. Data: 2009-02-10 12:43:08
    Temat: urlop a wynagrodzenie
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Witajcie
    Byłem w grudniu 3 tygodnie na urlopie, dostałem 2900zł wypłaty. Podstawa
    to 2000zł netto. Z wypłaty za styczeń pracodawca chce mi odjąć te 900zł
    ponieważ jak twierdzi naliczył mi za wiele. To znaczy, że za urlop nic
    mi się nie należy? Jak to wygląda prawnie? Z góry dziękuje za wszelkie
    informacje.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2009-02-10 12:59:21
    Temat: Re: urlop a wynagrodzenie
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie
    > Byłem w grudniu 3 tygodnie na urlopie, dostałem 2900zł wypłaty. Podstawa
    > to 2000zł netto.

    Za te 3 tygodnie na urlopie powinienes dostac takie wynagrodzenie jakbys w
    tym czasie pracował. Nie podałes czy otrzymujesz dodatkowe składniki
    wynagrodzenia , a jesli tak - to jakie. Jezeli te 2000 netto to całość
    twojego wynagrodzenia to powinienes dostać 2000.

  • 3. Data: 2009-02-10 13:10:42
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    mam 2000zł podstawy netto + jakieś % od zysków jakie zrobię dla firmy.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2009-02-10 13:37:38
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > mam 2000zł podstawy netto + jakieś % od zysków jakie zrobię dla firmy.

    Zakładając ze ta prowizja jest zapisana w umowie o pracę to IMHO powinienes
    otrzymać sredną z ostatnich 3 miesięcy kalendarzowych ppoprzedzających
    urlop.

  • 5. Data: 2009-02-10 13:41:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Paweł Ubysz pisze:

> [...]
    >
    > Zakładając ze ta prowizja jest zapisana w umowie o pracę to IMHO
    > powinienes otrzymać sredną z ostatnich 3 miesięcy kalendarzowych

    Czy prowizja jest w umowie, to nieważne. Ważne, czy jest wypłacana
    legalnie, czy pod stołem.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-02-10 13:48:12
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Legalnie, za grudzień dostałem podstawę 2000zł netto + 900zł za urlop.
    Jak sie okazuje to nie było za urlop tylko jakaś pomyłka. Którą chcą mi
    teraz odjąć z wypłaty.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2009-02-10 13:54:53
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Legalnie, za grudzień dostałem podstawę 2000zł netto + 900zł za urlop. Jak
    > sie okazuje to nie było za urlop tylko jakaś pomyłka. Którą chcą mi teraz
    > odjąć z wypłaty.

    Jeżeli we wrzesniu , pażdzierniku i listopadzie dostawałes po 2000 to
    zapewne jest to pomyłka.

  • 8. Data: 2009-02-10 14:03:00
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Dostawałem różnie zwykle pomiędzy 2900 - 4500 netto.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2009-02-10 14:37:37
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    krzysiek82 wrote:
    > Legalnie, za grudzień dostałem podstawę 2000zł netto + 900zł za urlop.
    > Jak sie okazuje to nie było za urlop tylko jakaś pomyłka. Którą chcą mi
    > teraz odjąć z wypłaty.

    A moze te 900 to jakis nienalezny (bo wynikajacy z pomylki) ekwiwalent
    za niewykorzystany urlop?

    --
    Regards,
    Maverick

  • 10. Data: 2009-02-10 14:39:00
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Maverick pisze:
    > A moze te 900 to jakis nienalezny (bo wynikajacy z pomylki) ekwiwalent
    > za niewykorzystany urlop?

    Miałem prawie 3 tygodnie urlopu i musiałem go wykorzystać. Dlatego w
    grudniu byłem w pracy ok tygodnia tylko.

    --
    krzysiek82