  • 1. Data: 2006-01-02 09:41:30
    Temat: urlop a umowa o tworczosc
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Witam

    mam pytanie, czy w przypadku gdy mam zawarta umowe o prace i wpisana tworczosc
    (powiedzmy
    50% wynagrodzenia)
    to czy jest jakis zapis mowiacy o wiekszej ilosci urlopu rocznie ?

    pytam bo dostalem takie info a nie moge znalesc potwierdzenia

    --
    Mateusz

  • 2. Data: 2006-01-02 10:13:30
    Temat: Re: urlop a umowa o tworczosc
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Mateusz Swatek <m...@i...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Witam
    >
    > mam pytanie, czy w przypadku gdy mam zawarta umowe o prace i wpisana
    > tworczosc (powiedzmy 50% wynagrodzenia)

    Masz w umowie o pracę napisane, ze masz byc twórcą????
    Prześlesz skan?

    > to czy jest jakis zapis mowiacy o wiekszej ilosci urlopu rocznie ?

    Nie, przynajmnie na pewno nie, jeśli chodzi o urlopy okreslone kp.
    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2006-01-02 10:19:19
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Roman Rumpel wrote:
    > Masz w umowie o pracę napisane, ze masz byc twórcą????
    > Prześlesz skan?

    No wlasnie - ja tez poprosze. Ciekawa sprawa.

  • 4. Data: 2006-01-02 10:31:02
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Roman Rumpel napisał(a):

    > Masz w umowie o pracę napisane, ze masz byc twórcą????
    > Prześlesz skan?

    nie pamietam dokladnego sformulowania, ale postaram sie ja znalesc i podrzucic

    --
    Mateusz