  • 1. Data: 2003-07-15 16:51:39
    Temat: umowa zawarta w domu klienta - odstąpienie
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.>

    witam,

    dnia 11.04.2003 mojego znajomego odwiedziła Pani akwizytor z firmy TELE2.
    Oczywiscie znajomy łątwo dał się namówić na podpisanie
    "umowy o świadczenie usług telekomikacujnych poprzez PRESELEKCJĘ dla
    klientów indywidualnych"

    Prawde mówiąc w umowie nie ma nic złego, ale żona tego znajomego
    kategorycznie twierdzi ze ma o unieważnić bo bedzie w domu wojna że jest
    nieodpowiedzialny i takie tam.

    Z tego co sie orientuje to od umowy sprzedaży mozna odstąpić w cigu bodajże
    10 dni. Jak to wygląda w przypadku podpisania takiej umowy. W jaki sposób
    napisać rezygnację ze świadczenie tych usług i ew czy powołać się na jakiś
    paragraf? Wysłać faksem i jednocześnie poleconym?
    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-07-15 18:52:27
    Temat: Odp: umowa zawarta w domu klienta - odstąpienie
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.>

> [...]
    > napisać rezygnację ze świadczenie tych usług i ew czy powołać się na jakiś

    heh wlasnie znalazlem na internecie regulamin i chyba tak bedzie dobrze

    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa

    Oświadczam, że zgodnie z regulaminem świadczenia przez TELE2 sp. z o.o. usłu
    g telekomunikacyjnych odstępuję od umowy zawartej w Pyskowicach w dniu 11.07
    .2003 r.

    Wystarczy czy ciś jeszcze? Wysłać poecony?

  • 3. Data: 2003-07-16 10:50:07
    Temat: Re: umowa zawarta w domu klienta - odstąpienie
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > napisać rezygnację ze świadczenie tych usług i ew czy powołać się na jakiś
    > paragraf? Wysłać faksem i jednocześnie poleconym?

    Pytanie podstawowe, czy przy zawieraniu umowy został konsument poinformowany
    o prawie do odstąpienia. Jeżeli został (albo gdzieś w tekście jest napisane
    że został, a on nie przeczytał i podpisał) to nie ma oczym mówić.
    Jeżli nie został poinformowany, to może odstąpić w terminie 10 dni od daty
    dowiedzenie się o uprawnieniu.
    Dokonać tego należy listem poleconym, za dowodem doręczenia. Żadne faksy, czy
    prawie anonimowe maile, o rozmowach telefonicznych z miłą panienką w BOKu nie
    wspomnę,

    pzdr

    marek radwański