  • 1. Data: 2006-12-02 08:07:22
    Temat: umowa o prace - zakres obowiazkow
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    witam,

    brat podpisal umowe o prace bez czytanie. w domu zabral sie za czytanie
    i stwierdzil, ze w trasci jest zapis mowiacy o zakr3esie obowiazkow,
    ktory to zakres jest wyszczegolniony w zalaczniku do umowy. problem w
    tym ze zadnego zalacznika nie ma. czy mamy rozumiec ze jest to martwy
    zapis? zalaczniki do umow zazwyczaj sie podpisuje, ale czy w tym
    orzypadku nalezaloby sie czegos obawiac?

    TIA, PZDR

  • 2. Data: 2006-12-02 08:23:11
    Temat: Re: umowa o prace - zakres obowiazkow
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *o`rety* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    > zadnego zalacznika nie ma. czy mamy rozumiec ze jest to martwy zapis?
    > zalaczniki do umow zazwyczaj sie podpisuje, ale czy w tym orzypadku

    Obawiać się niczego nie ma co, pod warunkiem, że natychmiast
    załącznik ten dostanie, a jeśli nie to wystąpi do pracodawcy z pismem, w
    którym poprosi o jego dostarczenie.
    BTW bardzo podoba mi się pierwsze zdanie Twego posta ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2006-12-02 11:18:47
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:
> [...]
    > którym poprosi o jego dostarczenie.
    > BTW bardzo podoba mi się pierwsze zdanie Twego posta ;-)

    polska jezyk trudna jezyk :)