  • 11. Data: 2005-07-04 18:17:13
    Temat: Re: umowa o prace co tydzień
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > Zapomniałeś dodać przy założeniu, że będzie ciągłość w zatrudnieniu nie
    > przekraczająca 1 miesiąca

    Nie zapomnialem, bo to bledne zalozenie. "Ciąglosc w zatrudnieniu"
    (cokolwiek przez to rozumiesz) moze przekraczac miesiac. Istotne jest
    natomiast zeby przerwa miedzy kolejnymi umowymi nie byla dluzsza niz
    miesiac.

    Dan

  • 12. Data: 2005-07-04 21:35:11
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "maximus" <v...@s...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:daba39$gng$1@polsl.gliwice.pl...

    > Użytkownik "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > soboty
    > wolno?
    > >
    > Zabronić im nikt nie zabroni.
    > Czemu do soboty a nie do niedzieli ?
    > Gdyby była ciągłośc to 3-cia umowa o pracę jest umowa na stałe
    wedłóg prawa
    > ale tutaj nie ma ciągłości.

    To jest prawdopodobnie umowa o pracę tymczasową, można zawierać
    dowolną ich ilość na czas określony.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 13. Data: 2005-07-04 21:36:30
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:daba39$gng$1@polsl.gliwice.pl...

    > prawa
    > >

    > Art. 25 ze znaczkiem1 paragraf 1. Zawarcie kolejnej umowy o pracę
    na czas
    > określony jest równoznaczne w skutkach prawnych z zawarciem umowy o
    pracę na
    > czas nie określony, jeśli strony dwukrotnie zawarły umowę o pracę na
    czas
    > określony na następujące po sobie okresy, o ile przerwa między
    rozwiązaniem
    > poprzedniej a nawiązaniem kolejnej umowy o pracę nie przekroczyła

    To bardzo dziwne co piszesz. Zgodnie z art. 7 Ustawy o zatrudnianiu
    pracowników tymczasowych Agencja Pracy nie ma możliwości zawarcia z
    pracownikiem umowy na czas określony...

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 14. Data: 2005-07-04 21:38:21
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "dan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie.
    > Kp co prawda dopuszcza zawieranie umow na czas wykonania okreslonej
    pracy. W
    > odroznieniu od umow na czas okreslony, cechuje je to, ze zawierane
    sa na
    > okres wykonia okreslonego zadania (bez okreslenia na jak dlugo).
    Czynnik
    > czasu ma tu drugorzedne znaczenie. I te umowy, o ktorych piszesz,
    zapewne
    > beda przybieraly taka forme. Cyklicznosc zawierania tych umow
    wskazuje
    > jednak, ze pracodawca wybiera ten rodzaj umowy w celu obejscia
    przpisu art
    > 25(1) kp. W rzeczywistosci jego zamiarem jest aby pracownik
    wykonywal prace

    Widać nie orientujesz się, o czym piszesz. Art. 25(1) kp nie
    obowiązuje przy umowach o pracę tymczasową zawieranych z Agencją
    Pracy. W ogóle AP może zawierać umowy jedynie na czas określony lub na
    czas wykonania określonej pracy. Umowa na czas nieokreślony jest
    niedopuszczalna.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 15. Data: 2005-07-04 21:39:20
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > umowa zawarta z Agencją Pracy Czasowej ale praca ma być świadczona
    przez rok
    > dla koncernu samochodowego, pracę oczywiście przyjął ale zastanawiam
    się co
    > dalej, czy ma wobec tego prawo do urlopu i w razie np. L-4 to pewnie
    już nie
    > podpiszą kolejnej umowy.

    Jak się rozchorujesz, a umowa się skończy, to dostaniesz zasiłek z
    ZUSu. Po chorobie agencja pewnie zatrudni Cię z powrotem. Tak jest w
    wielu firmach tego typu.

    L.

  • 16. Data: 2005-07-04 21:44:29
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    soboty
    > i niedziele nie wchodza do umowy, i tak przez okres ok roku. czy tak

    Wiele napisano w tym wątku, niewiele zgodnie z prawdą. Jeśli jesteś
    zainteresowany tym tematem, to wejdź na stronę www.staffpartners.pl
    Znajduje się na niej pełny tekst ustawy o zatrudnianiu pracowników
    tymczasowych. Tak znajdziesz szczegółowe informacje na temat tego typu
    umowy.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl