  • 1. Data: 2007-04-19 20:46:35
    Temat: umowa o dzieło
    Od: k...@w...pl

    Witam!

    Mam problem!
    Prowadzę solarium, a od niedawna rozszerzyłem działalności o usługi
    kosmetyczne.
    Chcę zatrudnić kosmetyczkę.
    Pytanie jest następujące:
    Czy mogę zawrzeć z kosmetyczką umowę o dzieło?

  • 2. Data: 2007-04-19 20:50:24
    Temat: Re: umowa o dzieło
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@w...pl pisze:

    > Czy mogę zawrzeć z kosmetyczką umowę o dzieło?

    Nie możesz, bo nie ma dzieła ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-19 22:00:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    k...@w...pl napisał(a):

    > Chcę zatrudnić kosmetyczkę.
    > Pytanie jest następujące:
    > Czy mogę zawrzeć z kosmetyczką umowę o dzieło?

    Albo umowa o dzieło, albo zatrudnienie. Zdecyduj się.

  • 4. Data: 2007-04-19 22:43:59
    Od: "onanizm" <q...@w...com>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Jeżeli chodzi o działo to zawsze możecie sobie zawrzeć.
    A tak na poważnie to umowy możesz zawierać z każdym.
    I na wszystko.
    Powaga.