  • 1. Data: 2008-05-30 06:28:45
    Temat: umowa na czas określony i okres wypowiedzenia
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    Coś mi sie wydaje dziwne w umowie między pracodawcą a pracownikiem.
    1. umowa zawarta jest na okres od 1.05.2008 do 31.12.2008
    2. umowa może być rozwiązana przez obie strony z ustawowym wypowiedzeniem.
    Czy tak może być?

    SOTB

  • 2. Data: 2008-05-30 07:10:05
    Temat: Re: umowa na czas określony i okres wypowiedzenia
    Od: "JW" <j...@m...com>

> [...]
    > 1. umowa zawarta jest na okres od 1.05.2008 do 31.12.2008
    > 2. umowa może być rozwiązana przez obie strony z ustawowym wypowiedzeniem.

    Moze, nie ma w tym nic dziwnego. Kodeks pracy zakazuje rozwiazywania umow o
    prace na czas okreslony za wypowiedzeniem, jezeli umowa nie zawiera klauzuli
    na to zezwalajacej. Jest zawarta na powyzej 6 m, wiec nie ma problemu (jakby
    bylo ponizej 6m to nawet taka klauzula nie mialaby zadnej mocy prawnej).

  • 3. Data: 2008-05-30 21:16:12
    Od: Heming <n...@n...pl>

    JW pisze:

> [...]
    > bylo ponizej 6m to nawet taka klauzula nie mialaby zadnej mocy prawnej).

    Przy rozwiazaniu stosunku pracy NIE MA okresu wypowiedzenia, skutek w
    postaci ustania stosunku pracy nastepuja natychmiast, chyba ze strony
    postanowia innaczej.

  • 4. Data: 2008-05-30 22:52:30
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On May 30, 11:16 pm, Heming <n...@n...pl> wrote:

    > Przy rozwiazaniu stosunku pracy NIE MA okresu wypowiedzenia,

    Art. 32 i nast.

  • 5. Data: 2008-05-31 18:40:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g1o784$147$1@nemesis.news.neostrada.pl sotb
    <s...@n...netu> pisze:

> [...]
    > 1. umowa zawarta jest na okres od 1.05.2008 do 31.12.2008
    > 2. umowa może być rozwiązana przez obie strony z ustawowym wypowiedzeniem.
    Głupio sformułowane.
    Ale może być (chodzi o art. 33 KP).

    --
    Jotte