  • 1. Data: 2006-05-09 18:48:30
    Temat: umowa na czas określony
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    Pytanie - moja żona jest nauczycielką i co roku dostaje umowe na czas
    określony - od 1 wrzesnia do 31 sierpnia taka sytuacja ma już miejsce od
    trzech lat - i teraz czy jest tak dalej w kodeksie pracy ze 3 umowa na czas
    określony staje się automatycznie umową na czas nieokreślony?? i czy to
    dotyczy również nauczycieli??

    pozdr jarek

  • 2. Data: 2006-05-09 19:14:05
    Temat: Re: umowa na czas określony
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jarojk napisał(a):
> [...]
    > określony staje się automatycznie umową na czas nieokreślony?? i czy to

    To nie dotyczy nauczycieli - Karta Nauczyciela ma własne uregulowania
    dotyczące umowy o pracę na czas określony.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-05-09 19:35:08
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    > To nie dotyczy nauczycieli - Karta Nauczyciela ma własne uregulowania
    > dotyczące umowy o pracę na czas określony.

    a mogę prosić o dokładniej ?? znajomy znów miał sytuację, że dyrektor mu
    obiecał "na gębę" iz będzie miał od września pracę, jednak okazało się że po
    wygaśnięciu poprzedniej umowy z dniem 31 sierpnia nowej nie dostał, a będąc
    wcześniej pewnym tego że będzie miał pracę nie szukał nowej.. i jak sie ma
    teraz do tego okres wypowiedzenia?? ( w tej szkole pracował na umowę na czas
    określony przedłużaną o rok - przez 6 lat)

  • 4. Data: 2006-05-09 19:57:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jarojk napisał(a):

> [...]
    > teraz do tego okres wypowiedzenia?? ( w tej szkole pracował na umowę na czas
    > określony przedłużaną o rok - przez 6 lat)

    Przy umowie na czas określony nie ma wypowiedzenia. Umowa kończy się z
    okresem na który miała trwać.
    Poczytaj sobie art. 10 KN - tam mowa o umowach na czas określony i
    zasadach obowiązujących nauczycieli. Twojego znajomego zapewne dotyczył
    ustęp 7.

  • 5. Data: 2006-05-09 22:58:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e3qpmv$nqp$2@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Karta Nauczyciela ma własne uregulowania
    > dotyczące umowy o pracę na czas określony.
    Odradzam uogólnianie. Nie wszystkich nauczycieli obejmują zapisy KN.

    Jotte

  • 6. Data: 2006-05-10 13:27:22
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-05-10 00:58 +0200, Użytkownik Jotte napisał :
    > W wiadomości news:e3qpmv$nqp$2@atlantis.news.tpi.pl Johnson

    > Odradzam uogólnianie. Nie wszystkich nauczycieli obejmują zapisy KN.

    Sluszna uwaga. Na przyklad szkoly spoleczne.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/