  • 41. Data: 2012-09-25 16:11:57
    Temat: Re: umowa bezpieczna najmu
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 09/22/2012 11:40 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie można. Przynajmniej nie przy wynajmowaniu całego mieszkania.

    A jak jest z wynajmem "apartamentow nad morzem na 2 tygodnie"?

    Czym taki wynajem rozni sie od wynajmu mieszkania (w sensie, umowy)? Nie
    slyszalem, aby z takich ktos nie chcial sie wyprowadzic?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 42. Data: 2012-09-25 16:15:21
    Od: "PH" <P...@p...news>

    wiadomości news:5061b978$1@news.home.net.pl...

    > Niezbyt - jest kompletnie nieczytelny ;->
    > (ustaw kodowanie)

    przepraszam za śmietnik.
    czy taki punkt ma sens:

    /w przypadku gdy zaległość opłaty czynszowej lub mediów jest większa niż
    2000zł umowa ulega rozwiązaniu w trybie natychmiastowym/

    pozdrawiam
    Piotr

  • 43. Data: 2012-09-28 22:00:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Sep 2012, SQLwiel wrote:

> [...]
    [...]
    > Czyli zakładasz, że wszyscy deweloperzy zakładają przekręt na samym wstępie,
    > czyli ucieczkę z kasą zanim jakiekolwiek mieszkania powstaną?

    To nie do końca tak.
    Developerzy w istotnej części nie zawierają umów na *mieszkania*.
    Zawierają umowy zawczasu, na "budowę" :)
    A nawet jak już zalegalizują, że "budowa" zamieni się w mieszkanie,
    to też nie dadzą kluczy do ręki przed wpłaceniem pieniędzy.
    Chcesz iść obejrzeć - a proszę, z ichnimi ochroniarzami :|

    Może inaczej.
    Widziałeś wersję opisaną w wątku, że przychodzi osobnik z ulicy
    do developera i dostaje do ręki klucze, aby samemu sobie te
    mieszkanie oglądać, nim wpłaci co najmniej istotną część
    przedpłaty?

    pzdr, Gotfryd

  • 44. Data: 2012-09-30 18:05:26
    Od: p47 <k...@w...pl>

> [...]
    > do developera i dostaje do ręki klucze, aby samemu sobie te
    > mieszkanie oglądać, nim wpłaci co najmniej istotną część

    Widziałem (w naturze) jak zwiedzajacy 'z ulicy" moga wejśc do mieszkania
    "wzorcowego", nie zawsze w obecności pracownika dewelopera (przynajmniej
    przez cały czas).

  • 45. Data: 2012-09-30 21:01:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2012 18:05, p47 pisze:

    > Widziałem (w naturze) jak zwiedzajacy 'z ulicy" moga wejśc do mieszkania
    > "wzorcowego", nie zawsze w obecności pracownika dewelopera (przynajmniej
    > przez cały czas).

    Z ciężarówką mebli?

  • 46. Data: 2012-09-30 22:46:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Z ciężarówką mebli?

    Jeśli przechodzi się akurat z tragarzami :-)

  • 47. Data: 2012-10-01 03:47:29
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2012-09-30 22:46, cef pisze:

    > Jeśli przechodzi się akurat z tragarzami :-)

    A skąd wam sie meble ubzdurały??

  • 48. Data: 2012-10-01 03:51:09
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2012-10-01 03:47, p47 pisze:

    > A skąd wam sie meble ubzdurały??

    Tzn. meble wsawiane przez ogladającego/najemcę;- usciślam, bo widzę, że
    niektórym czytającym trzeba wszystko palcem pokazywać rzeczy oczywiste,
    wczesniej opisane i to po po kilka razy

  • 49. Data: 2012-10-01 07:44:48
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-01 03:51, p47 pisze:

    > Tzn. meble wsawiane przez ogladającego/najemcę;- usciślam, bo widzę, że
    > niektórym czytającym trzeba wszystko palcem pokazywać rzeczy oczywiste,
    > wczesniej opisane i to po po kilka razy

    ... a po co zaraz meble i tragarze?

    Wchodzi "małżeństwo", kobieta w ciąży, wchodzą z przedstawicielem
    właściciela. Puste mieszkanie. Jak dotąd całkiem w porządku, prawda?

    Ona "zaczyna rodzić", kładzie się na podłodze, mąż oczywiście trzyma ją
    za rękę, przedstawiciela wysyłają przed dom, żeby pokazał drogę karetce.
    Po minucie kobieta już leży na wyciągniętym z torby dmuchanym materacu,
    w pościeli i w piżamie, a może nawet i wkładka zamka już jest wymieniona...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 50. Data: 2012-10-01 07:48:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.10.2012 07:44, SQLwiel pisze:

> [...]
    > w pościeli i w piżamie, a może nawet i wkładka zamka już jest wymieniona...

    Noworodek jak i matka wymagają natychmiastowej opieki lekarskiej, nawet
    wbrew ich woli - problem rozwiązany ;-)