-
1. Data: 2007-12-22 22:10:47
Temat: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
Od: " " <s...@g...pl>
upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade.
zareklamowalem go zadajac wymiany na nowy sprawny lub zwrotu pieniedzy. dzis
zostalem zaproszony do sklepu celem odebrania nowego sprawnego produktu.
niestety bogatszy o doswiadczenie obejrzalem produkt i okazalo sie ze wykazuje
wady jeszcze gorsze od tego, ktory byl pierwotnie w moim posiadaniu.
oznajmilem sprzedawcy ze nie chce sie bujac z kolejnymi wymianami na nowy
produkt i zadam zwrotu pieniedzy. sprzedawca powiedzial ze nia ma takiej
mozliwosci i ze skontaktuje sie ze mna producent.
jakie mam szanse na zwrot kasy? ew. co zrobic zeby sprawe zalatwic szybko i
sprawnie? czy kolejnym krokiem powinno byc skierowanie sie do rzecznika praw
konsumenta?
wiem ze pisze dosc enigmatycznie, ale jest to uzasadnione. jesli macie jakies
pytanie to chetnie napisze wiecej.
Pozdro,
SK
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2007-12-22 22:20:49
Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
Od: "przempo" <p...@p...fm>
Użytkownik
> upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade.
mówisz o żonie?
-
3. Data: 2007-12-22 22:27:51
Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
przempo <p...@p...fm> napisał(a):
>
> Użytkownik
>
> > upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade.
>
> mówisz o żonie?
>
niestety to nie zart, dlatego na grupe pisze...
z zony jestem zadowolony, mam wersje ktora sama sie upgraduje :)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2007-12-23 00:23:45
Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
Od: "Jacek" <m...@o...pl>
no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za kazdym
razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby sobie
wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE przyslal mi
mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase ?
-
5. Data: 2007-12-23 15:42:16
Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>
Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fkk9sj$ad1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za
> kazdym razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby
> sobie wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE
> przyslal mi mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase
> ?
Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi.
pzdr., jacek
-
6. Data: 2007-12-23 16:10:42
Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
Jacek P. Urbanowicz <j...@n...hot.pl> napisał(a):
> Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi.
>
niestety rekojmia dotyczy zakupow niekonsumeckich czyli na fakture tylko.
Pozdro,
SK
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2007-12-23 18:42:14
Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>
> no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za
> kazdym razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby
> sobie wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE
> przyslal mi mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase
> ?
PISEMNIE w liscie do gwaranta ( jezeli wymiany byly z tytulu gwarancji,
jezeli z odp. sprzedawcy to do sprzedawcy) zazadaj takich sluchawek, ktore
nie beda sie psuc - moze byc ktorys modeli wyzszych, oczywiscie w cenie
tych poprzednich lub zwrot pieniedzy. W koncu ten model ktory WYMIENIALES NA
NOWY 3 razy jest niezwykle awaryjny. Jak masz protokoly wymian - dolacz
kopie jako zalacznik. Jezeli nie sa w stanie spelnic tego warunku napisz ,ze
kierujesz sprawe do rzecznika konsumenta - inaczej beda gadac. Ja w ten
sposob w jednego z producentow dostalem aparat o wyzszych parametrach a jak
ten zepsul sie (po miesiacu) dostalem wreszcie zwrot kasy.
PS: w liscie dolacz swoj adres , ale tez numer telefonu - mozliwe ,ze
zadzwonia ponegocjowac.
PS2: rzecznik konsumenta po 3 wymianach sprzetu sugeruje wylacznie zwrot
kasy - wiec mozesz tez od razu tam sie kierowac.
K.
-
8. Data: 2007-12-23 19:30:58
Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>
>> Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi.
>>
>
> niestety rekojmia dotyczy zakupow niekonsumeckich czyli na fakture tylko.
Skad masz takie informacje???
pzdr., Jacek
-
9. Data: 2007-12-23 19:44:43
Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>
Użytkownik "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> napisał w
wiadomości news:476eb761$1@news.home.net.pl...
>>> Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi.
>>>
>>
>> niestety rekojmia dotyczy zakupow niekonsumeckich czyli na fakture tylko.
>
> Skad masz takie informacje???
>
Ma racje, jak pamietam ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy
konsumenckiej wylacza z rekojmi sprzedaz konsumentowi - za to ma inna
mozliwosc ktora jest odpowiedzialnosc sprzedawcy.
K.
-
10. Data: 2007-12-23 22:38:16
Temat: Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
Od: "Kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Jacek <m...@o...pl> napisał(a):
> no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za kazdym
> razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby sobie
> wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE przyslal mi
> mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase ?
Wydaje mi się, że możesz odstąpić od umowy w oparciu art. 8 ust. 4 ustawy o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, który brzmi: 4. Jeżeli
kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany
albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim
czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne
niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić
od umowy.
W tym przypadku jesteś narażony przez ich nieudolne naprawy na znaczne
niedogodności.
kuba
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/