  • 41. Data: 2006-12-16 18:40:46
    Temat: Re: ubliżanie w miejscu publicznym
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jaQbek napisał(a):

    > Dla wielu już kwota 300 zł jest zaporową. Niestety ...

    Ale _ryczałt_ jest w miarę rozsądny, bo da sie jakoś uzasadnić w
    powiązaniu z rzeczywistymi kosztami postępowania.
    Ci których na to nie stać powinni siedzieć w domu, albo wystąpić o
    zwolnienie od kosztów sądowych.

    I jak mało sie trzeba cenić by sie obrazić na kogoś obcego.
    Wyzywający za "nadepnięcie w autobusie" ma tak niską kulturę, że
    porządnego człowieka nie może obrazić. Za wysokie progi.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyk się nie boi"

  • 42. Data: 2006-12-16 18:45:12
    Temat: Re: ubliżanie w miejscu publicznym [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:em19lt$o4u$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Dzięki łaskawco.
    Nie dziękuj.
    Korzystaj.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2006-12-16 19:07:00
    Od: "A Kukuku" <a...@g...com>

    przepraszam, że przeszkadzam. ubliżajcie sobie dalej :) - z mojej
    strony po przeczytaniu 40 postów nie znalazłem żadnej wskazówki w
    jaki sposób rozwiązać sprawę. pozdrawiam

  • 44. Data: 2006-12-16 19:52:57
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: incognito [Sat, 16 Dec 2006 17:55:13 +0100]:

    > Ja po prostu nawiązuje do "spychologii" stosowanej w tej grupie

    A nie uważasz, że to mało związane z tematem wątku?

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Miliony z gier * WGA won * Linutop *

  • 45. Data: 2006-12-16 21:42:06
    Temat: Re: ublianie w miejscu publicznym
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Alek wrote:

    > Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@g...pl> napisał

    > dostanie,
    >
    > W tym przypadku nawiązka nie wchodzi w rachubę. Tylko zwrot kosztów.

    niee mm naa mysli nawiazki.

    > To może do tego czasu wstrzymaj się z pisaniem?

    co naajwyzeej mozesz siie wstrzymac z czytaanieem :)

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 46. Data: 2006-12-17 10:24:55
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

    > niee mm naa mysli nawiazki.

    uprzeedzaajac ewentualne pytaniee mialem namysli powodztwo adhezyjne.

    P.

  • 47. Data: 2006-12-23 15:27:37
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "A Kukuku" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    Zastanawiałem się nad sytuacją: jedziesz w autobusie nadepniesz
    kogoś a ten ów gość naubliża ci. powiedzmy że przemoc nas nie
    interesuje :) Czy mogę dokonać "zatrzymania obywatelskiego",
    zadzwonić po policję. Słowem: jak zareagować żeby kolesia
    postawić przed wysokim sądem?
    dzięki

    Nie, w jednym tylko przypadku - gdy usłyszysz "spiepszaj dziadu"

    mk

  • 48. Data: 2006-12-23 15:30:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:emji3p$5ol$1@nemesis.news.tpi.pl mirekk <m...@a...pl>
    pisze:

    > Nie, w jednym tylko przypadku - gdy usłyszysz "spiepszaj dziadu"

    A jaki jest sens zatrzymywać młota robiącego błędy ortograficzne nawet kiedy
    mówi? I po czym to rozpoznać? ;)

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2006-12-24 00:14:21
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

    > Nie, w jednym tylko przypadku - gdy usłyszysz "spiepszaj dziadu"

    Jak Ci powie "spiep... dziadu" to uważaj na BOR w pobliżu :-)
    A tak generalnie, zatrzymanie obywatelskie dotyczy głównie sprawcy
    przestępstwa (art. 243 kpk) ale na podstawie art. 45 § 2 kpwow, stanowi że
    Art. 243 Kodeksu postępowania karnego stosuje się odpowiednio. A art. 243
    kpk mowi - § 1. Każdy ma prawo ująć osobę na gorącym uczynku przestępstwa
    lub w pościgu podjętym bezpośrednio po popełnieniu przestępstwa, jeżeli
    zachodzi obawa ukrycia się tej osoby lub nie można ustalić jej tożsamości. §
    2. Osobę ujętą należy niezwłocznie oddać w ręce Policji.

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem

  • 50. Data: 2006-12-24 19:03:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Igor wrote:

> [...]
    > zachodzi obawa ukrycia się tej osoby lub nie można ustalić jej tożsamości. §
    > 2. Osobę ujętą należy niezwłocznie oddać w ręce Policji.

    Tylko to żadne przestępstwo, a ujmując "sprawcę" w takiej sytuacji
    narażasz się (1) na wyrok za nielegalne pozbawienie wolności oraz (2)
    oberwanie obroną konieczną od "ujmowanego".