  • 1. Data: 2003-12-11 15:22:00
    Temat: ubezpieczyciel a dawca usług medycznych
    Od: "Robert Czerwiński" <r...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie. Gdzie można znaleźć w internecie materiały na temat wymiany
    danych między ubezpieczycielem (chyba kasą chorych)a dawcą usług
    medycznych.Chodzi mi o to, jakie dane są wymieniane.Potrzebujętego do pracy
    magisterskiej, a nigdzie nie mogę znaleźć odpowiednich materiałów.

  • 2. Data: 2003-12-12 13:02:42
    Temat: Re: ubezpieczyciel a dawca usług medycznych
    Od: "pestifer" <p...@U...fm>

    Użytkownik "Robert Czerwiński" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bra22n$8sq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    pracy
    > magisterskiej, a nigdzie nie mogę znaleźć odpowiednich materiałów.

    a ty robisz mgr na oddziale zamknietym, ze nie wiesz, ze od dawna juz nie ma
    kas chorych?
    dawca to moze byc narzadow
    nie ma wymiany danych tylko przeslanie NFZ danych pacjenta (imie, nazwisko,
    pesel-najwazniejsze, adres, czas i rodzaj udzielonego swiadczenia, oddzial
    ubezpieczajacy, rozpoznanie)

  • 3. Data: 2003-12-18 16:24:57
    Od: "Robert Czerwiński" <r...@g...pl>

    Chodzi o to chyba, że np. szpital ma podpisaną umowę z jakąś firmą
    ubezpieczeniową, a dopiero ta firma załatwia sprawę z NFZ. Nie wiem czy tak
    jest naprawdę, dlatego chcę się tego dowiedzieć gdzieś.